Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Det var 2 start spillere som applauderte mot kjernen bare for å provosere, i det samme sekundet følte jeg for å vise en finger. Dårlig moral på spillerne til start, ikke nok med å provosere, men atpå til ta renna fart rett inn i Prica(?) :grumpy:

 

+1. Litt humor når Hulsker hilser rutinert hilser til kjernen for moro skyld, men når en Start spiller står og hisser opp kjernen etter å ha vunnet årets billigste seier, da er det faen meg bare trist.

 

Og hvorfor har vi de samme dommerne i Tippeligaen som driter seg ut runde etter runde. Han som topper dommerbørsen er i sin første sesong som dommer i TL. Gi noen nye sjansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg prøvde å heade ballen. Da jeg snudde meg rundt, så ble jeg dyttet hardt i bakken. Et klart straffespark. Så Rosenborg kan ikke skylde på meg for sine tabber, sier Clarence Goodson til VG."

 

Faen meg det mest idiotiske jeg har lest. Han gikk kontant på Prica og så ikke ut som han var ute etter ballen i hele tatt.

 

Og hva faen mener han med å bli dytta hardt? Om alle spillere skulle kastet seg ned så lett hadde det jo blitt kjempe mange straffer, hvor mange ganger blir ikke f.eks iversen holdt og revet i inne i feltet? men han faller ikke.

 

Til slutt, den overspillinga han driver med er noe av det kvalmeste jeg ser. Synes sånnt bør bli belønnet på samme måte som filming, siden de i begge situasjoner prøver å lure dommeren. Han gjør jo så det ser enda verre ut, frispark til Rosenborg, gult kort til Goodson etter min mening, men så skulle jo da rosenborg hatt frispark i forkant.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Sikkert sett det klippet der nesten 50 ganger nå. For en jævla oppførsel! Først skal han være så tøff med å løpe med full makt mot Prica, og så er han såååå uskyldig etter han selv faller i bakken. Etter han er opp på beina igjen blir han atter en gang så jævla tøff og snapper ballen ut av Jarstein med makt, før han igjen spiller som den uskyldige idioter og faller i bakken som den filledukka. Tøff-uskyldig-tøff-uskyldig. Kvalmt.

Lenke til kommentar
Øvrebø selv greide heller ikke å se at Prica ble dyttet først da han fikk se TV-bildene.

 

- Ut fra disse bildene kan jeg ikke se at han blir løpt ned først, men jeg ser klart at han dytter ned Start-spilleren. Da er det straffe, sier dommeren.

Bare å gratulere.

Skal vi sende han en blindestokk og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...