Attityd Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var 2 start spillere som applauderte mot kjernen bare for å provosere, i det samme sekundet følte jeg for å vise en finger. Dårlig moral på spillerne til start, ikke nok med å provosere, men atpå til ta renna fart rett inn i Prica(?) +1. Litt humor når Hulsker hilser rutinert hilser til kjernen for moro skyld, men når en Start spiller står og hisser opp kjernen etter å ha vunnet årets billigste seier, da er det faen meg bare trist. Og hvorfor har vi de samme dommerne i Tippeligaen som driter seg ut runde etter runde. Han som topper dommerbørsen er i sin første sesong som dommer i TL. Gi noen nye sjansen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skulle vel gratulere oss med gullet siden deres egen karriere suger kuk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Alt vi ville var å gå gjennom serien uten å tape. Er det for mye å be om? 26 kamper uten tap. Slå den da. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Alt vi ville var å gå gjennom serien uten å tape. Er det for mye å be om? 26 kamper uten tap. Slå den da. Blir neste år det da. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) "Jeg prøvde å heade ballen. Da jeg snudde meg rundt, så ble jeg dyttet hardt i bakken. Et klart straffespark. Så Rosenborg kan ikke skylde på meg for sine tabber, sier Clarence Goodson til VG." Faen meg det mest idiotiske jeg har lest. Han gikk kontant på Prica og så ikke ut som han var ute etter ballen i hele tatt. Og hva faen mener han med å bli dytta hardt? Om alle spillere skulle kastet seg ned så lett hadde det jo blitt kjempe mange straffer, hvor mange ganger blir ikke f.eks iversen holdt og revet i inne i feltet? men han faller ikke. Til slutt, den overspillinga han driver med er noe av det kvalmeste jeg ser. Synes sånnt bør bli belønnet på samme måte som filming, siden de i begge situasjoner prøver å lure dommeren. Han gjør jo så det ser enda verre ut, frispark til Rosenborg, gult kort til Goodson etter min mening, men så skulle jo da rosenborg hatt frispark i forkant. Endret 5. oktober 2009 av SniKaZ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 At han i det hele tatt sier noe sånt er håpløst. Det står en svenske på 1,85(?) i veien for han som han ikke ser? I tillegg ta rennafart? Sorry Goodson, elendig forklaring. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sikkert sett det klippet der nesten 50 ganger nå. For en jævla oppførsel! Først skal han være så tøff med å løpe med full makt mot Prica, og så er han såååå uskyldig etter han selv faller i bakken. Etter han er opp på beina igjen blir han atter en gang så jævla tøff og snapper ballen ut av Jarstein med makt, før han igjen spiller som den uskyldige idioter og faller i bakken som den filledukka. Tøff-uskyldig-tøff-uskyldig. Kvalmt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Øvrebø selv greide heller ikke å se at Prica ble dyttet først da han fikk se TV-bildene. - Ut fra disse bildene kan jeg ikke se at han blir løpt ned først, men jeg ser klart at han dytter ned Start-spilleren. Da er det straffe, sier dommeren. Bare å gratulere. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eneste trøst nå er om Molde taper sølvet og helst ikke får medalje og samtidig at cupgullet gikk til Aalesund, det hadde vært hærlig. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eneste trøst nå er om Molde taper sølvet og helst ikke får medalje og samtidig at cupgullet gikk til Aalesund, det hadde vært hærlig. Agree! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Øvrebø selv greide heller ikke å se at Prica ble dyttet først da han fikk se TV-bildene. - Ut fra disse bildene kan jeg ikke se at han blir løpt ned først, men jeg ser klart at han dytter ned Start-spilleren. Da er det straffe, sier dommeren. Bare å gratulere. Skal vi sende han en blindestokk og? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan ble det med husbrenninga? Med noen engelskmenn på laget så må jo det ha vært gjennomførbart. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Går dårlig med husbrenninga. Er meldt masse regn i dag så jeg dropper det bare. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/sver...hp?artid=573515 Nei nei nei... Om svenskene absolutt vil ha Erik, så får de ta en "FM-løsning", og la han gjøre to ting på en gang... Funker som faen for meg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Landslaget og RBK samtidig ja. Hvorfor ikke. Men tror ikke svenskene har noe lyst til å løse Hamren fra kontrakten. Regner med RBK krever sitt om han skal dra fra Trondheim. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 For å si det slik, han blir DYR! Skal en den millioner til å løse Hamrén fra kontrakten. I tillegg så tjener han vel allerede mer her enn hva han kan komme til å gjøre i Sverige og vi kan uansett matche tilbudet til svenskene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hamrén blir dyr ja. Han må bli! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal de ha han skal de få betale på seg gjeld i 5 år frremover. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vi slapp vell hareide for 5 mill til det norske landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Da sier jeg vi slipper Hamrén for 20-30 mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå