Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vedder på at samtlige i det TV2-studioet bare gleder seg til å sprute rævsafta si om hvordan Øvrebø gjorde det rette og fordømme Prica og RBK sin usportslighet. Slår av tv'n jeg.

 

Davy klarte faktisk å se dette nøytralt og var den mest fornuftige. Utrolig, men sant.

I den andre enden hadde du Alsaker og Myggen. Myggen virket faktisk provosert der han satt.

 

Er uansett latterlig av Øvrebø og ikke se det som ser i forkant av situasjonen.

De gule kortene som deles ut går til Lago og Jarstein, Prica får ingenting. Så jeg skjønner ikke hva han har tenkt på der.

Øvrebø skal være glad vi har flytta en etasje opp, kunne fort endt opp i banestorming hadde vi stått på nedre.

Lenke til kommentar
Det er godt å vite at jeg kan ta skikkelig fart og løpe på folk uten å få noe.

 

Davy var overraskende nøytral. Myggen viste tydelig at han har spilt for Start i år.

Prica fikk ikke kort... ergo IKKE straffe, man kan ikke dømme halvhjertet!!

 

At Lago får kort er jo bare helt vanvittig idiotisk synes jeg....

 

Jarstein ser sikkert ikke noe men hisser bare seg opp for å bli med på festen :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Goodison provoserer jo Jarstein med å snappe ballen fra hendene hans. Ser ikke ut som han fikk med seg at det var straffe og ville få ut ballen.

 

Hadde trodd Prica ble byttet ut tidlig i andre omgang siden han ikke bidro med særlig mye. Synes det meste av skylda kan legges på han. Godt å se at han mener det selv.

Lenke til kommentar
Greit med kort, men hvorfor mannen dømmer straffe på en dytt som Goodson selv forårsaker er meg underlig.

Synes begge bør få kort, Prica for dytten som egentlig kommer som en refleks og for overspilling. Det er noe jeg slettes ikke liker....

 

Edit: Egentlig usikker på om noen hadde fortjent noe kort, hvis situasjonen hadde roet seg ned etter dette hadde nok spillet gått videre.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

AH, dette smakte jævlig godt. Uansett hva dere måtte si om straffesituasjonen(som jeg mener er helt grei, men meg om det) så kan dere iallefall innrømme at Start torde å spille offensiv fotball. De la seg ikke bare bakpå som de fleste andre TL lag på Lerkendal. Kudos til start. Og Prica er jo forbanna stupid, gjøre noe sånt da, herregud. Men selv om det ikke ble ubeseiret: Gratulerer med Seriegullet uansett, det er fullt fortjent.

Lenke til kommentar
AH, dette smakte jævlig godt.

Spar oss. Akkurat den der kunne du virkelig spart oss for. Resten du skriver har sin mening her, ikke det.

Ja, Start spilte offensivt, men de fortjente virkelig ikke seieren i går.

 

Og hvis Tøvrebø blåste straffe der, hvorfor fikk ikke Prica straffe etter rundt 12 min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...