Mariaink Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ble det noen stor feiring på Lerkendal etterpå eller? (Desverre) dro vi rett hjem etter kampen var ferdig Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle. Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre). At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller... Da er du ikke skikkelig Rosenborg fan.... HAHAHAHAH, er du helt korka? Kan han ikke være Rosenborg supporter fordi han mener Prica gjør noe dumt? Noe som heter å ta av seg brillene. Endret 4. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle. Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre). At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller... Da er du ikke skikkelig Rosenborg fan.... Nei, følger ikke så veldig mye med norsk fotball, men ut av lagene i norge så er det RBK. Men mener at det er unødvendig av Prica å gi Goodson en slik dytt, når Jarstein holder ballen i fast grep og det bare er noen få minutter igjen av kampen, skjønner ikke at det er verdt å risikere seiersrekken, og ja ekstremt usportslig av Goodson. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 En ting er iallefall sikkert. Vi sugde i dag, og så om vi tapte, så mener jeg det var ufortjent. Men men, vi har vunnet allerede, so who cares. Nå kan vi iallefall bare bruke juniorer de siste kampene for å gi de match trening Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 HAHAHAHAH, er du helt korka? Kan han ikke være Rosenborg supporter fordi han mener Prica gjør noe dumt? Noe som heter å ta av seg brillene. Jeg ser ihvertfall forskjell på spøk og alvor... så hvis jeg er korka vil jeg ikke snakke om hva du er en gang Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 HAHAHAHAH, er du helt korka? Kan han ikke være Rosenborg supporter fordi han mener Prica gjør noe dumt? Noe som heter å ta av seg brillene. Jeg ser ihvertfall forskjell på spøk og alvor... så hvis jeg er korka vil jeg ikke snakke om hva du er en gang Så du bare spøkte med han? Det så ikke ut som mye spøk fra min side. Men du vet kanskje best etter 5 minutters tenketid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Utrolig at det første tapet i Tippeligaen skjer på denne måten. Faen meg flaut. Hvis Øvrebø får dømme internasjonalt oppsummerer det greit regimet til Blatter, Platini og deres medkuksugere. Faen i helvete. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Forbanna drit kamp, flaut ja. De hadde jo mange sjangser i løpet av andre omgang. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jaja, Start skal hvertfall ikke ha cred for å vinne. Og hvordan i helvete klarer han start kuken å hive seg slik. Faen for en kuk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spørsmålet er vel egentlig om det kan dømmes straffe i en slik situasjon når Jarsein har ballen i hendene.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Han skuespillerrfitta er jo ikke i nærheten av ballen. Hva faen er det han prøver på, han kan jo ikke nå ballen, for den har jo Jarstein i hendene. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ballen er i spill når han har den i hendene, så kan dømme straffe. Men siden Prica skulle hatt frispark i hendelsen rett før, blir det helt feil å dømme straffe. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ballen er i spill når han har den i hendene, så kan dømme straffe. Men siden Prica skulle hatt frispark i hendelsen rett før, blir det helt feil å dømme straffe. Som sagt mener jeg slike forseelser skal være indirekte frispark akkurat som oppstruksjon.... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vel, nå er ikke regelboka enig med deg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vel, nå er ikke regelboka enig med deg. Fint om du kan vise det og ikke bare påstå... det er ikke verdt mer enn det jeg mener!! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Vel, nå er ikke regelboka enig med deg. Fint om du kan vise det og ikke bare påstå... det er ikke verdt mer enn det jeg mener!! Side 22. Står at det kan dømmes direkte straffespark hvis man dytter en motspiller innenfor sitt eget straffesparkfelt. Endret 4. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Oh SNAP! Det eneste positive med denne runden må jo være at Stabæk vant og ligger med like mange poeng som Molde. Hadde vært så bra om de ikke fikk sølvmedalje. Endret 4. oktober 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Prica er dum ja, men det Goodson driver med er jo Drogba klasse. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Står at det kan dømmes direkte straffespark hvis man dytter en motspiller innenfor sin egen straffesparkfelt. Ok, får gi meg på den intil videre Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vis meg den internasjonale dommeren som er med på å avgjøre en sånn kamp. Aldri sett dette skje på et internasjonalt nivå, og hvertfall ikke med et storlag involvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå