Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle.

Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre).

 

At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller...

Da er du ikke skikkelig Rosenborg fan....

HAHAHAHAH, er du helt korka? Kan han ikke være Rosenborg supporter fordi han mener Prica gjør noe dumt? Noe som heter å ta av seg brillene.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle.

Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre).

 

At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller...

Da er du ikke skikkelig Rosenborg fan....

Nei, følger ikke så veldig mye med norsk fotball, men ut av lagene i norge så er det RBK. Men mener at det er unødvendig av Prica å gi Goodson en slik dytt, når Jarstein holder ballen i fast grep og det bare er noen få minutter igjen av kampen, skjønner ikke at det er verdt å risikere seiersrekken, og ja ekstremt usportslig av Goodson.

Lenke til kommentar
HAHAHAHAH, er du helt korka? Kan han ikke være Rosenborg supporter fordi han mener Prica gjør noe dumt? Noe som heter å ta av seg brillene.

Jeg ser ihvertfall forskjell på spøk og alvor... så hvis jeg er korka vil jeg ikke snakke om hva du er en gang :)

Så du bare spøkte med han? Det så ikke ut som mye spøk fra min side. Men du vet kanskje best etter 5 minutters tenketid. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...