DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Faen at vi ikke putter igjen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper noen unggutter kommer innpå å får sin 3. kamp og seriemesterskap. 3 kamper er lite for å få gull men det bør utnyttes så lenge den regelen er der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke Hulsker da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 FAEN DA! Så sykt unødvendig gutter! ØVREBØ, HATER DEG SÅ JÆVLIG:... f T TITITIRIEW!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Øvrebø er en latterlig dommer! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 fy faen at det går ann................... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Også MÅ jo det forbanna dildohodet ødelegge festen. Fy faen, den mannen klarer ikke å gjøre en dritt riktig. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg. mulig Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan ikke se hva øverbø gjorde feil, han fulgte bare "regelboka", er ikke bare bare å se at en spiller overspiller slik Goodson gjorde, men dumt gjort av Prica og dårlig oppførsel av Goodson. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Latterlig av Prica å gjøre slikt. Latterlig av startspilleren å kaste seg ned som ei lita fitte fordi Prica dro litt i ham. Faen så jævla unødvendig. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Unødvendig av Prica, men straffe mener jeg det ikke er. Tv2 klarer jo faen ikke heller å vise reprise av hele situasjonen. Også helt latterlig å se på Goodson - Drittson Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Pfft, tror ikke han på alvor kommer til å brenne ned huset hans Uansett, Øvrebø er vel ikke den som fortjener mest pepper. Prica og Goodson som overspiller som faen er de som fortjener nedbrent hus. Endret 4. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Wow.. Noen seriøse psykolog-objekter her inne skjønner jeg. Uansett; RBK må tydeligvis ut med ENDA flere millioner for å gå ubeseiret gjennom serien. Det var det godt de ikke klarte. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ta det med ro dere har vunnet Tippeligaen i år uansett. Enhver hårsår Rosenborg supporter bør ikke lese dette. Det er vel første gangen noe går imot deres vei i år. Endret 4. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vedder på at samtlige i det TV2-studioet bare gleder seg til å sprute rævsafta si om hvordan Øvrebø gjorde det rette og fordømme Prica og RBK sin usportslighet. Slår av tv'n jeg. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle. Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre). At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller... Endret 4. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hele verden min raste ihvertfall sammen der, gleder meg tilå se reprisen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan dere gi faen i å trolle i denne tråden? Den er for RBK-fans, ikke for folk som skal slenge dritt og trolle. Er jo RBK fan, klart jeg er skuffet over tapet, men mener strengt talt at mye av skylden har rosenborg selv, helt unødvenig av prica (ja Goodson var ikke noe bedre). At folk ikke har samme mening som deg, betyr ikke at dem troller... Da er du ikke skikkelig Rosenborg fan.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå