Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med seieren gutta. Og gullet ikke minst. Fy faen, dette var deilig. Alt var bare konge med de bildene på slutten der. Og er jo ekstra deilig å vinne gullet foran moldensertrynene som en gang håpet å gjøre det samme. Lurer på om Røkke & Co satt å så på at RBK feiret gullet på den dyrebare løkka hans. Good stuff.

 

Grattis til alle medsupportere!! :fun:

Lenke til kommentar

GULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGU

LGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLG

LLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULL

 

PILS!

 

GULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGU

LGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLG

LLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULL

 

PILS!

 

SERIEMESTER!!! OG DET PÅ KLYSELØKKA!

Lenke til kommentar
Nei, men da tviler jeg også på at vi vinner. Husker jo cup kampen.. RBK var ræva, vil vi vinne så er det greit om ikke afrikanerne til Molde spiller, vil vi tape kan de spille.

Vel det gjør ikke jeg, tross alt er cupkampen kun 1 kamp og Rosenborg har vist at de er ovelegen dette Moldelaget over en sesong. Med andre ord er vi best.....

 

Og ut i fra det Molde har prestert i det siste så har jeg ikke bare tro på seier men føler meg også ganske komfortabel på at vi vinner.

 

Hvordan du liksom kan la en eneste kamp være avgjørende for hva du tror utfallet blir skjønner jeg ikke noe av.....

 

Edit: Det værste er at før den 5-0 kampen var omtrent avgjort var RBK faktisk bedre enn Molde.

Quoter meg selv her og er glad for at jeg fikk rett!

 

Som jeg sa i Tippeligatråden tror jeg faktisk Rosenborg har scora flere mål de siste 15 minuttene frem til nå enn de har sluppet inn totalt i hele serien!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...