MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dø, din stygge n***r! Tenker på deg ja, Thioune! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 JADDAAAA!!!!! IVEERRRSSSSSS! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Shøøøøøløøøløløløløløløøløløøøøøø! ÅÅÅÅ ROSENBORG! Seriemester 2009! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 JADA "!!!!!! ENDELIG. ET ETTERTRAKTET SERIEGULL GRAUTELERER FOLKENS!!!!! :D Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fy faen så herlig å høre Rosenborgsangen i M***e!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Deilig.... tar hjem seieren i Molde!! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da er det avgjort. Nydelig!! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med seieren gutta. Og gullet ikke minst. Fy faen, dette var deilig. Alt var bare konge med de bildene på slutten der. Og er jo ekstra deilig å vinne gullet foran moldensertrynene som en gang håpet å gjøre det samme. Lurer på om Røkke & Co satt å så på at RBK feiret gullet på den dyrebare løkka hans. Good stuff. Grattis til alle medsupportere!! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fantastisk. Frysninger.no. Gratulerer med dagen alle medsupportere. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Grattis med Gullet RBK, hilsen en FFK supporter:) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Å Rosenborg , å Rosenborg, e 'Trondhjæms ' fotbaillag ', Å Rosenborg , å Rosenborg, tar seiern ' hjæm ' i dag, vi reise ' oss på store stå , når troillungan ' går på , for ingen banke' RBK, å-hei-å-hei-å-hei-å-hå-å. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 GRatulerer folkens... Nå må jeg prøve å roe meg ned såpass at jeg tør å kjøre å få kjøpt mer røyk. Det gullet her smakte HERLIG! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Grattis med Gullet RBK, hilsen en FFK supporter:) Takk. Håper FFK overlever i Tippeligaen -- Huff, dette er digg! Nå venter jeg bare på flere jubelbilder! Suger at sendingen sluttet så fort på TV2! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 GULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGU LGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLG LLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULL PILS! GULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGU LGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLG LLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULLGULL PILS! SERIEMESTER!!! OG DET PÅ KLYSELØKKA! Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nei, men da tviler jeg også på at vi vinner. Husker jo cup kampen.. RBK var ræva, vil vi vinne så er det greit om ikke afrikanerne til Molde spiller, vil vi tape kan de spille. Vel det gjør ikke jeg, tross alt er cupkampen kun 1 kamp og Rosenborg har vist at de er ovelegen dette Moldelaget over en sesong. Med andre ord er vi best..... Og ut i fra det Molde har prestert i det siste så har jeg ikke bare tro på seier men føler meg også ganske komfortabel på at vi vinner. Hvordan du liksom kan la en eneste kamp være avgjørende for hva du tror utfallet blir skjønner jeg ikke noe av..... Edit: Det værste er at før den 5-0 kampen var omtrent avgjort var RBK faktisk bedre enn Molde. Quoter meg selv her og er glad for at jeg fikk rett! Som jeg sa i Tippeligatråden tror jeg faktisk Rosenborg har scora flere mål de siste 15 minuttene frem til nå enn de har sluppet inn totalt i hele serien!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Må si det er deilig å surfe gjennom nettavisene med en kald Dahls i hånda. Så klart føkker Adressa det til med å skrive at "gullet e hjæm" istedet for "heim". Liker slagordet til RBK GULL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå