Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gru-gleder meg til i kveld. Håper å få kunne sprette den Dahlsboksen i kjøleskapet. Men den vil smake uendelig mye bedre om det blir seier istedet for uavgjort. Lurer på om moldenserne frastår fra å møte opp på stadion i kveld når de risikerer å se RBK ta seiersrunden på banen deres. Selv om færre moldensere er bedre sånn generelt, er det alltid bra med god stemning. Er hvertfall sikkert at Kjernen møter opp med flagget heiset.

 

Er også rimelig sikkert at det ikke er mange i Molde-politiet som har noe fridag i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel morsommere å slå et lag hvor alle nøkkelspillerne er på plass? :) Blir ikke helt den samme revansjen om ikke tippeligaens beste fotballspiller spiller vel...

 

Nja, kan fort ende som sist(?) Med 5 baklengs, nå syns jeg er viktigste er at vi vinner, dessuten som innlegget over så har vi også gode spillere ute. Så blir vel helt fair egentlig :)

Lenke til kommentar
Nei, en fotballkamp er en fotballkamp. Det handler ikke om å ha de beste spillerne, det handler om å spille fotball og å score mål. Forøvrig så kan vi ikke avlyse en kamp bare fordi en eller to spillere er ute, det blir jo litt for dumt :)

INGEN som sier det men du kan jo heller ikke nekte for at jo bedre startoppstillingen er til motstanderen jo morsommere er det å slå de.

Lenke til kommentar
Nei, en fotballkamp er en fotballkamp. Det handler ikke om å ha de beste spillerne, det handler om å spille fotball og å score mål. Forøvrig så kan vi ikke avlyse en kamp bare fordi en eller to spillere er ute, det blir jo litt for dumt :)

INGEN som sier det men du kan jo heller ikke nekte for at jo bedre startoppstillingen er til motstanderen jo morsommere er det å slå de.

 

Nei, men da tviler jeg også på at vi vinner. Husker jo cup kampen.. RBK var ræva, vil vi vinne så er det greit om ikke afrikanerne til Molde spiller, vil vi tape kan de spille.

Lenke til kommentar
Nei, men da tviler jeg også på at vi vinner. Husker jo cup kampen.. RBK var ræva, vil vi vinne så er det greit om ikke afrikanerne til Molde spiller, vil vi tape kan de spille.

Vel det gjør ikke jeg, tross alt er cupkampen kun 1 kamp og Rosenborg har vist at de er ovelegen dette Moldelaget over en sesong. Med andre ord er vi best.....

 

Og ut i fra det Molde har prestert i det siste så har jeg ikke bare tro på seier men føler meg også ganske komfortabel på at vi vinner.

 

Hvordan du liksom kan la en eneste kamp være avgjørende for hva du tror utfallet blir skjønner jeg ikke noe av.....

 

Edit: Det værste er at før den 5-0 kampen var omtrent avgjort var RBK faktisk bedre enn Molde.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Joda, men vi taper når det gjelder. Taper i europe league, taper i cupen, kun serien vi greier bra. Jeg har ingen tro på at Rosenborg greier mere enn uavgjort mot et Molde lag i form.

 

Hva med Tromsø da? Molde er jo bedre enn Tromsø, når vi ikke greier å sette på Tromsø selvom vi var nær så har jeg liten tro på at vi vinner mot Molde, med mindre noen av de beste spillerne er ute. Satser på uavgjort i kveld.

Lenke til kommentar

Serien betyr ikke mere enn Europa, men en god nummer 2.

 

Altså i serien er det ikke så farlig om vi taper 1 eller 2 kamper, bare vi kommer på 1. plass. Når det gjelder EL så var det viktig å vinne, siden det var kun snakk om 2 kamper og kvalik. Cupen det samme, bare at der måtte vi vunnet på ett forsøk, cupen er ikke så viktig i mine øyne, men derimot EL hadde vært saken og inntekter for klubben. Ser frem til kamp nå, skal bli spennende!

Endret av Nipps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...