hean Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bakenga fra start neste runde Tror jeg også, sykt spill... nesten alle berøringer var målsjanse og det var en del bare på noen minutt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Burde satt noen av de da, mulig Bakenga blir en ny Trond Olsen. Syns kampen var litt kjedelig i starten, men tok seg opp mot slutten. Men burde klart å score på en av de utallige sjansene. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Går det ann å se høydepunkter noen plass? Har ikke TV2 Sport. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Går det ann å se høydepunkter noen plass? Har ikke TV2 Sport. VG live Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjempe sjanser da ! Surt at det ikke gikk i dag, men samtidig står vi ubeseiret og omtrent sikkert gullet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Faen at vi ikke vinner det i dag. En kjedelig kamp fra begge lag. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Flott innhopp av Bakenga. Den sitter neste gang. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 KAmpens lyspunkt: Mushaga Bakenga. Han måå få mer spilletid, gjorde mer utav seg foran mål på fem min enn Olsen gjorde på 85. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Tror faktisk RBK har en god sjanse til å slå Molde ned i gjørma i morra. Hadde vært evig kult om vi hadde tatt gullet på Røkkeløkka, og gnidd det i trynet på moldenserne, som forhåpentligvis har all fokus på cupfinale. Men det blir ikke noe lett match med Sapara og Skjeldbred ute med skade. Men så lenge vi holder tett bak så kommer vi hjem med gullet på slep. Tipper på det her laget: Jarstein Lustig Stadsgaard Lago Dorsin Annan Demidov Strand Olsen Iversen Prica Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Tipper på det her laget: Kanskje du må slenge på en Bakenga der Heldigvis holder det fint med uavgjort for å få gullet i morgen. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Tror faktisk RBK har en god sjanse til å slå Molde ned i gjørma i morra. Hadde vært evig kult om vi hadde tatt gullet på Røkkeløkka, og gnidd det i trynet på moldenserne, som forhåpentligvis har all fokus på cupfinale. Men det blir ikke noe lett match med Sapara og Skjeldbred ute med skade. Men så lenge vi holder tett bak så kommer vi hjem med gullet på slep. Tipper på det her laget: Jarstein Lustig Stadsgaard Lago Dorsin Annan Demidov Strand Olsen Iversen Prica Stadsgaard er ute, så Demidov må ned som stopper. Tipper Strand blir sentral med Annan, og Traore bekler en av kantene. Syntes han var meget frisk mot TIL. Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Tipper på det her laget: Quoter meg selv her, tror nok Bakenga kommer inn for strand etter ca 65-70 min. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bakenga skal vel til Bærum å spille for juniorlaget sammen med resten av juniorene desverre. Spent på hvordan benken blir da. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Semifinalen mot Bærum ble spilt på Lerkendal i dag. Så han har alle muligheter til å komme innpå i Molde, men jeg tror ikke at han gjør det. Restitusjon osv. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bakenga kommer inn fem minutter før slutt og avgjør kampen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Hvorfor spiller ikke hora noe særlig? Han hadde sikkert putta på noen av de sjansene Bakenga fikk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Zahora har ikke kamptrening bortsett fra på RBK2, så tviler på at han kommer til å putte noen mål i årets tippeliga. Da er det like greit å slippe til juniorer som har like mye kamptrening. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Enig med Armageddon. Jeg vil tro Hamrèn og co. gamblet før sesongen når vi hentet to spisser. En av de måtte jo slå til, sant? Helt greit for meg at juniorer får prøve seg, istedenfor Zahora. Tipper en knepen 2-1 seier i dag. Strand og Prica scorer, om ikke Mushaga har planer om å score også da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bakenga spilte kamp igår, så han er nok ikke med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Han er med i troppen ja. Men om han får spille er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå