Samcki Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nå er det nære på Hadde vært fantastisk å få gullet nå på onsdagen! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Joda, men er spennende om vi greier hele sesongen ut uten et eneste tap. Det hadde vært litt av en en sensasjon Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Aldri trodd at en 4-0 kamp kunne være så kjedelig. Hadde jo nettopp sett ManUtd - City, så var kanskje derfor. RBK stenger for bak i forsvaret, og da trenger man ikke rare greiene i angrep før man får inn et par mål. Godt å se vi har såpass stålkontroll. Og når Molde ikke gjør jobben sin så er det egentlig bare å småjogge inn til seriegull med et bredt glis om munnen. Fint å se at det var godt med folk på Lerkendal. Er ikke mye tvil om at det er TV-sendte kamper som drar ned gjennomsnittet på stadion. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kampen var gørr kjedelig. Men men, 4-0, 3 poeng og troillan fortsatt på topp! Med seier over Tromsø så er det gull! Fikk faktisk med hele Lerkendal på R-B-K i dag også. Tok litt tid før de skjønte hva de skulle gjøre da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Haha, første gang det må pekes? Var jo bare pipestemmer som svarte, hørtes det ut som, så det var vel kidsa med flagg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vi imponerer ikke, men vi vinner, og det med fire mål. Fornøyd uansett jeg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Haha, første gang det må pekes? Var jo bare pipestemmer som svarte, hørtes det ut som, så det var vel kidsa med flagg. Må jo peke for at folk skal forstå. Kjørte 3-4 runder først uten at noen skjønte hva vi prøvde på. Etter første forsøket var det helt knyst. Er vel bare kids på motsatt tribune, så ikke rart at det var bare pipestemmer. Litt mer trøkk fra Byggern da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Digg med seier og nå er det faen meg gull. Misunner de som er på Lerkendal på onsdag. Satser på 6 kamper til uten tap så får vi en uslåelig rekord! EDIT: Synd vi ikke får ta gullet i Molde da. Dessuten må Hoseth stå over mot oss og trolig Thioune etter slagene i Tromsø. Det samme gjelder Ramovic på onsdag. Win! Endret 20. september 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Satser på 6 kamper til uten tap så får vi en uslåelig rekord! PÅ en måte blir vel den rekorden uslåelig hvis vi unngår tap på de resterende kampene men sett på med en annen vri kan den helt klart slås. Det neste blir jo så klart å fullføre serien UTEN tap og minst mulig uavgjort Hvis RBK klarer dette blir nok ikke den slått av ett annet lag i min livstid ihvertfall... heldigvis Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Husk, selve medaljen og pokalen blir ikke delt ut før i siste hjemmekamp som i dette tilfellet er mot Aalesund. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Husk, selve medaljen og pokalen blir ikke delt ut før i siste hjemmekamp som i dette tilfellet er mot Aalesund. Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er Tippeligaen og NFF... Deal with it! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Slår vi Tromsø vurderer jeg sterkt å dra til M**** på bortekamp. Men man veit jo aldri hva de svina kan finne på. Når Stabæk kaster mynter lurer jeg på hva Tornerosekrattet finner på. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) De har vært oppover ett par ganger før for å dele ut pokal og medaljer etter kamp og måttet dra i gjen med uforettet sak siden RBK ikke klarte å vinne kampene. Dessuten er det jo NFF, de vil vel ha så lite å gjøre som mulig. Attityd: Du bør nok bestille billett i dag og slenge deg med bussene til Kjernen. Løssalgs billetter er hvertfall utsolgt, er bare igjen busstur, som da inkluderer billett. Endret 21. september 2009 av Bagh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Bussturene er jo halve gleden. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser ut til å bli solgt noe inni helvete med billetter til i kveld. Kampen vises ikke på TV heller. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Langt ifra fult enda. Kom på kamp folkens!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hadde jeg bare kommet meg ned dit fra Bodø så... Har mange kompiser som skal i dag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sesongkortet mitt blir brukt, men jeg skal ikke på kamp i kveld. Tror jeg må ty til radioadressa her i Gjøvik. Men gulet skal feires med en boks Dahls jeg tok med meg nedover. Om Molde ryker ut av cupen og så kan jo dette bli en riktig så fin kveld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Er redd for at det blir hardfylla på meg i natt. Gruer meg til i morgen hvor jeg skal tidlig opp og ha radiosending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå