Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Presterte å kalle Olsen for årets kjøp i fylla etter sesongstarten mot Enga. Men det har jeg tatt tilbake for lenge siden.

 

Er det sånn at RBK bare trenger 3 poeng til for å sikre gullet? Hadde vært konge om vi hadde gjort det neste helg, siden jeg skal hjem å se kamp. :)

Enkelt regnestykke det vel, er 16 lag i liagaen det vil si vi spiller mot 15 lag til sammen 30 kamper.

 

Molde har 6 kamper igjen og kan maksimalt ta 18 poeng til og Rosenborg leder med 10 poeng.

 

Det vil si at for at alt ikke skal avgjøres av målforskjell må Rosenborg ta 9 poeng til, disse poengene reduseres selvsagt for hvert poeng Molde taper fremover.

 

For ikke å ta medlaje MÅ Rosenborg bare tape fremover og likevel vil vi trolig ta bronsje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Olsen har absolutt ikke innfridd i rbk.draken nei.

Ikke at jeg personlig hadde tro på han,når vi hentet han da.

Tror han sliter med selvtilliten. La han spille, vi er såpass stabil bakover, og har gode spillere som kan score likevel. Han er en eminent spiller når han er i form.

Ikke rart om han sliter med selvtilliten. Og han får jo spille, mer enn han bør etter min mening.

Olsen passer ikke inn i Rosenborgs måte å spille angrep på. Ivertfall ikke når nesten alle lagene i Tippeligaen spiller uberdefensivt mot nettopp rbk

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ikke alle RBK har kjøpt er ferdigutviklet. La nå Olsen få spille seg varm. Kvelitetene har han ikke, men han har pågangsmot og han kommer seg til sjanser. Med tiden vil han lære å sette dem også. Da vil vi se hvor mye bra han kan gjøre for oss. Jeg syns det er spennende å se at han ikke putter alt han kommer til av sjanser også. Moro å følge utviklingen til en spiller.. Det er jo ikke akkurat som om vi MÅ ha de ekstra målene heller..

 

Slutt å være bortskjemt nå folkens.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...