Attityd Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lekent å slå ballen i taket ja. Dritt hall. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvorfor spør dere ikke om dere kan få utegym? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 For noen idioter som driver på å hiver ting inn på banen. Herregud altså. Uansett gratulerer med 3 poeng. Fikk ikke sett Sapara sin goal (pen right?), men skal få sett den etter nyhetene Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 For noen idioter som driver på å hiver ting inn på banen. Herregud altså. Uansett gratulerer med 3 poeng. Fikk ikke sett Sapara sin goal (pen right?), men skal få sett den etter nyhetene Takk takk. Kan jo bare takke de jævla idiotene som drøyde litt ekstra tid for oss. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Pent av Jarstein å pole ballen i taket. Understreker hvor rumpe det må være å ha gymsal/MGP-arena istedet for en stadion. Ville heller ha stått ute på Lerkendal i minusgrader enn inne i en sånn håndballhall. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kampen idag viser at RBK er veldig allsidig. Nesten like flink med futsal som med fotball. Bra jobba. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Herlig med seier. Fikk bare sett 20 min ca på flyplassen, men i løpet av den tiden brente Olsen 3 100% sjanser. Jævla tufs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Olsen har absolutt ikke innfridd i rbk.draken nei. Ikke at jeg personlig hadde tro på han,når vi hentet han da. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Olsen har absolutt ikke innfridd i rbk.draken nei.Ikke at jeg personlig hadde tro på han,når vi hentet han da. Tror han sliter med selvtilliten. La han spille, vi er såpass stabil bakover, og har gode spillere som kan score likevel. Han er en eminent spiller når han er i form. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Presterte å kalle Olsen for årets kjøp i fylla etter sesongstarten mot Enga. Men det har jeg tatt tilbake for lenge siden. Er det sånn at RBK bare trenger 3 poeng til for å sikre gullet? Hadde vært konge om vi hadde gjort det neste helg, siden jeg skal hjem å se kamp. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Presterte å kalle Olsen for årets kjøp i fylla etter sesongstarten mot Enga. Men det har jeg tatt tilbake for lenge siden. Er det sånn at RBK bare trenger 3 poeng til for å sikre gullet? Hadde vært konge om vi hadde gjort det neste helg, siden jeg skal hjem å se kamp. Enkelt regnestykke det vel, er 16 lag i liagaen det vil si vi spiller mot 15 lag til sammen 30 kamper. Molde har 6 kamper igjen og kan maksimalt ta 18 poeng til og Rosenborg leder med 10 poeng. Det vil si at for at alt ikke skal avgjøres av målforskjell må Rosenborg ta 9 poeng til, disse poengene reduseres selvsagt for hvert poeng Molde taper fremover. For ikke å ta medlaje MÅ Rosenborg bare tape fremover og likevel vil vi trolig ta bronsje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Olsen har absolutt ikke innfridd i rbk.draken nei.Ikke at jeg personlig hadde tro på han,når vi hentet han da. Tror han sliter med selvtilliten. La han spille, vi er såpass stabil bakover, og har gode spillere som kan score likevel. Han er en eminent spiller når han er i form. Ikke rart om han sliter med selvtilliten. Og han får jo spille, mer enn han bør etter min mening. Olsen passer ikke inn i Rosenborgs måte å spille angrep på. Ivertfall ikke når nesten alle lagene i Tippeligaen spiller uberdefensivt mot nettopp rbk Endret 13. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan jo være glad for at han kommer til sånne sjangser? Er jo en god spiller, med litt mer trening i slike situasjoner så tror jeg nok han kommer til å bøtte inn en del mål. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ikke alle RBK har kjøpt er ferdigutviklet. La nå Olsen få spille seg varm. Kvelitetene har han ikke, men han har pågangsmot og han kommer seg til sjanser. Med tiden vil han lære å sette dem også. Da vil vi se hvor mye bra han kan gjøre for oss. Jeg syns det er spennende å se at han ikke putter alt han kommer til av sjanser også. Moro å følge utviklingen til en spiller.. Det er jo ikke akkurat som om vi MÅ ha de ekstra målene heller.. Slutt å være bortskjemt nå folkens. Endret 14. september 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Noen må sende Olsen på skuddtrening! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen må sende Olsen på skuddtrening! Skuddtrening, avslutningstrening... ja enig her Tror han har mye å gå på her Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg mente selvfølgelig avslutningstrening. EDIT: Har spilt FM såpass mye at jeg ofte sier skuddtrening til avslutningstrening siden det går under det samme der. Endret 14. september 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Hamrén er ønsket som svensk landslagssjef. http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...ge-2911138.html :no: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hareide-episoden all over again. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Neste gang tar jeg over! Da forsvinner jeg ihvertfall ikke til noe landslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå