Armageddon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Sånn som i fjor mener du? edit: Vurderer å hive meg med på bussen til Bergen, men det klaffer ikke med resten av helga. Blir fotballvors istedet. Endret 8. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Såså, vi tar diskusjonen etter kampen. Ah, gleder meg som en unge. Skal selv stå og synge for full hals for laget mitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Da er jeg hjemme fra Lerkendal igjen! Fy faen dette var morsomt! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ikke like morsomt som når dere blir senket av Helstad. Edit; skriveleif. Endret 8. august 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Ikke like morsomt som når dere blir senket av Helstad. Edit; skriveleif. 9237950[/snapback] Dessverre har vi flere enn en som scorer mange mål Å passe på en er ok, å passe på fler er værre! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Neida, Ørn1 og Ørn2 plukker dere som ripsbær fra en busk. Neida. Blir nok en tøff kamp, men Brann stikker nok det lengste strået, skal du se. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja faen for en kamp det blir, gleder meg som bare det. Satser på at brann trekker det lengste strået Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Brann-RBk blir en helvedes kamp. Gleder meg som en unge og gruer meg som en mann Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal bli godt å banke Brann slik som vi gjorde i vår. Neida skal ikke være for kjepphøy, jeg kan fort havne ned på jorda igjen. Tror nok det blir en tett og hard kamp. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Astana-spillere ikke på prøvespill likevel Kan ikke si at jeg griner over dette akkurat Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Enig. Tror midtbanen til Astana var det svakeste leddet, bortsett ifra forsvaret og angrepet.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noen som vet om reglene får CL billettene er sånn som før? Da måtte jeg kjøpe for alle tre gruppespill kampene. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ÅÅH!! Hater Tv2!! Dette er jo en av årets største kamper, i tillegg til at den er avgjørende for seriegullet.. Likevel velger tv2 å sende den på tv2 sport... Faan asså!! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Helt enig. Oppgjennom sesongen har slike viktige kamper blitt nedprioritert og sendt på tv2 sport. Men, det er tross alt på en lørdagskveld kampen spilles på.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Noen som vet om reglene får CL billettene er sånn som før? Da måtte jeg kjøpe for alle tre gruppespill kampene. 9254447[/snapback] Nå er vi et stykke unna CL-spill ennå, men ja hvis vi kommer til CL må du kjøpe til alle kampene i gruppespillet. EDIT: Glem seriegullet. Får satse på å bli blant de tre beste nå. Det har vi en reell mulighet til. Men Basma og Stand bør pensjoneres straks. Koppinen er også for dårlig. Håper KTE åpner pengesekken og kjøper noen forsvarsspillere som holder mål ute i Europa. For mye snakk og lite handling (i dobbelt forstand) på brakka. Endret 11. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kommer ikke her for å være blærete, for jeg vet hvor forbanna jeg ville blitt om noen hadde infiltrert Bataljonens forum/SK Brann tråden og ledd av oss etter et tap. Vil bare takke for kampen. Syntes det var en skam at det beste Rosenborg gjorde første omgang var å takle grovt, godt det kom noen kort der! Men på slutten viser dere hva som bor i dere, men desverre for deres del holdt det ikke. PS: Iversen bruker snus! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De taklingene var egentlig ikke så grove. En rekke Brannspillere filmet seg til frispark. Da blir RBK forbanna å viser hva som virkelig er frispark. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Grunnen til at slike kamper blir sendt på Tv2 sport er vell at Tv2 vil at flere skal abonnere på Tv2 sport De tenker jo bare på penger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Sånn ang tv2sport så synes jeg det er KNALL at kampen ble sendt på en kanal der pausen ikke er 12 minutter reklame og 2 minutter fra studio. Null reklame på tv2sport, det er så deilig det . Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 PS: Iversen bruker snus! 9259012[/snapback] Ja, for dette har jo ikke alle merket seg i flere år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå