Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før kampen så var Miguel Salgado og fikk sin velfortjente applaus/tribute. Det jeg er på utkikk etter iforbindelse med dette er navnet på den sangen de spillte under den "seremonien". Noen som kan hjelpe.

Holder på å gå på veggen her nå....pløyd ijennom myyyye på yout**be nå¨.

Endret av batigol1982
Lenke til kommentar

Klippet med Salgado dukker vel opp i løpet av et par timer. Morsom kamp selv om ikke Rosenborg får vist seg fram all verden. Håper dere får i hvertfall et mål da ;)

 

Edit: Benzema var ikke i offside på 1-0 og det er det som teller. Det man kan diskutere på er om han andre karen var aktivt med i spillet eller ikke.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Han var i offside ja. Jeg vil vel kanskje si at han var aktiv i spillet siden han forstyrret forsvarsrekka til Rosenborg såpass mye.

 

Edit: 3-0 kunne lett vært unngått. Ble altfor lett.

Edit2: Så det første målet i reprise nå. Det er faktisk ingen som bryr seg om Raul. Han roter rundt på egenhånd i offside.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Som forventet dette. Real Madrid har et helt umenneskelig lag, hvertfall imot et lag som RBK som spiller på et langt mindre nivå. Det er vel egentlig bare førstemålet som kunne ha blitt unngått. Stadsgaard og Demidov er mer opptatt av å vinke etter offside enn å gå på mannen som står alene med keeper. Lass sitt skudd var bare sykt og Benzema sitt andre var utagbart.

 

Regner med vi får se bytter hos begge lag etter pause. Er ikke noe vits å syte etter tap i denne kampen. For det første er det en treningskamp. For det andre så er det mot Real Madrid, som kanskje har sin beste stall noensinne, hvertfall på papiret.

 

Håper vi fortsetter å spille med hevet hode og ikke lar seg lure like mye.

Lenke til kommentar
Hvorfor i ******** er Myggen kommentator?

 

Myggen var jo en mye bedre sidekommentator enn Semb spør du meg. Han holder seg saklig og rolig, i motsetning til Semb som renner av seg usakligheter og overivrige antagelser.

 

Synes vi klarte oss relativt greit i kveld, om vi ser bort fra de fire målene vi slipper inn. Men om man ser på laget og betydningen av kampen er det ikke noe vits å henge med hodet. Håper gutta tok lærdom av det sånn at vi kan sende Lyn ned i Adecco neste helg.

Lenke til kommentar
Må si at jeg likte kommentaren til Hamren etter kampen om at han nå skjønner hvordan tippeligalag føler det når de møter RBK.

 

Dette må være tidenes beste kommentar :p haha

Syntes RBK viste seg på en god måte i denne kampen, men selvfølgelig hadde et må smakt meget godt :)

Godt å se at RBK fortsatt ligger på "god blokka" til andre klubber :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...