rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som skal nedover? Isåfall ta bilder!! Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Men først er det kamp mot Fredrikstad, bussen fra Oslo er avlyst så da tar man tog. Toget går fra Oslo s 1600, sleng dere på! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Yey, fullsatt Bernabeu og på kamptidspunktet befinner jeg meg i en helvetes forpult lavo. Faen ta vgs, er joe faen ikke barneskole jeg liksom går på. Endret 19. august 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Busstur til Stabæk og gymsalen deres klar: Til Oslo/Fornebu for 100kr? Faktisk helt sinnsykt billig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal på Fornebu jeg og, men blir ikke noe busstur da. Gleder meg til å se hva dere liksomtrøndere i Oslo har å by på. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Å bare vent, det blir blussing, knallskudd, ølglass med mer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Vi er flinke vi fra Oslo ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Troppen mot Fredrikstad: Rune Almenning Jarstein, Alexander Lund Hansen, Mikael Lustig, Micke Dorsin, Kris Stadsgaard, Alejandro Lago, Simen Wangberg, Roar Strand, Vadim Demidov, Abdou Razack Traoré, Marek Sapara, Per Ciljan Skjelbred, Trond Olsen, Juska Savolainen, Steffen Iversen, Rade Prica, Michael Karlsen og Anthony Annan. I kveld blir det nok en jevn kamp og jeg tror nok ikke vi vinner med mer enn ett mål. Det blir alltid jevn i Fredrikstad, så mange mål tviler jeg på at det blir, men man vet aldri hva vi kan finne på. Tape gjør vi ikke i dag i alle fall. Blir likevel spennende kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Gullet er bare heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt Rosenborg sitt azzaaaa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er du ikke i Fredrikstad, DJ_Dark?! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Demidov var vel dårligst på laget i denne omgangen, om man ikke teller scoringen. Men vi har jo full kontroll på dette. Få til et par mål til nå i andre, hiv utpå noen juniorspillere og bare seile videre. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fortjent ledelse til RBK ja Ta ut Lago, flytt Demi ned i som midtstopper, inn med Olsen på kant og Skjelbred i midten. Så tror jeg vi har seieren i boks uansett... Demidov var vel dårligst på laget i denne omgangen, om man ikke teller scoringen. Men vi har jo full kontroll på dette. Få til et par mål til nå i andre, hiv utpå noen juniorspillere og bare seile videre. Følt at store deler av serien har vært seiling, lenge siden sist RBK har virkelig hatt problemer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Er du ikke i Fredrikstad, DJ_Dark?! Har flyttet til Bodø. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) JADDA!!!! ENDELIG PRICA!! EDIT: 3-0, straffe. Ivers Endret 21. august 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Digg dette Lynet slo ned par 100meter her i fra... neketer å slå av TV`en Nå kommer brannbilene... tydeligvis brann rett bort i gata Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Oooh yah! Roooosenborg skuffer aldri:D Digg dette Lynet slo ned par 100meter her i fra... neketer å slå av TV`en Nå kommer brannbilene... tydeligvis brann rett bort i gata Haha, såpass! Hvor i landet befinner du deg da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 1-3. Bra Jarstein. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå må RBK bli litt mer rutinerte... skal ikke ta alt forgitt når de leder 3-0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå