vargaz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde troa på Aas jeg da, men hvem vet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde troa på Aas jeg da, men hvem vet. Han spiller bøtte dårlig i Moss hvertfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Ikke at Moss spiller generelt bra heller da. Drar til Trondheim i dag Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ikke at Moss spiller generelt bra heller da. Drar til Trondheim i dag Nope, men han er en av de dårligere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Det vet jeg ikke da jeg ikke bryr meg en skit om dem. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg sykt til kamp på Lørdag. Blir strake evien til Dolly's på Lerkendal, for å spise et par store pizzaer. Jeg og DJ trenger nemmelig krefter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Noen fler som er med på Dolly's på Lerkendal før kampen? :D Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Håper vi spiller over Glimt tho, går vi på et nytt 3-1 tap eller hva det var i fjor, så får jeg mentale problemer Edit: Litt overdreven bruk av smilies kanskje Endret 13. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nå spiller ikke Olsen for dem. Han senket jo oss i fjor. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Går nok glipp av den kampen. Drar sørover på lørdag, så blir nok radio på meg. Og nå som Åge skal varme opp da. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Håper Olsen får starte for oss da, kanskje han kan smekke inn et mål eller to.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Rosenborg kamp og Åge konsert, blir ikke mye bedre enn det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Rosenborg kamp og Åge konsert, blir ikke mye bedre enn det. Det bir digg. Hvor lenge spiller han? Satser på at Olsen senker sine gamle kamerater. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg veldig til kampen i morgen, som skal nytes på Lerkendal igjen, etter alt for lang tid med kun TV-fotball! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg veldig til kampen i morgen, som skal nytes på Lerkendal igjen, etter alt for lang tid med kun TV-fotball! Kampen er på lørdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg veldig til kampen i morgen, som skal nytes på Lerkendal igjen, etter alt for lang tid med kun TV-fotball! Må ikke drikke på en torsdag. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Haha, sant nok som dere sier. Lever nuet+1 i dag jeg virker det som. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Rosenborg kamp og Åge konsert, blir ikke mye bedre enn det. Det bir digg. Hvor lenge spiller han? Satser på at Olsen senker sine gamle kamerater. Aner ikke. Han går på scenen på Trondheim Torg i ni tiden tror jeg, men det åpner en stund før. Oppvarmingen tas selvfølgelig på Lerkendal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nå bir jeg forvirret her. Noen har sagt før kampen på Lerkendal. Noen har sagt etter kampen på Lerkendal. Du sier på torget klokka 9. MEN OPPFORDRER DERE TIL Å HENGE PÅ DOLLY'S FØR KAMP OG ETE PIZZA MED MEG OG DALGLISH! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nå bir jeg forvirret her. Noen har sagt før kampen på Lerkendal. Noen har sagt etter kampen på Lerkendal. Du sier på torget klokka 9. MEN OPPFORDRER DERE TIL Å HENGE PÅ DOLLY'S FØR KAMP OG ETE PIZZA MED MEG OG DALGLISH! Konserten er selvfølgelig etter kampen. Torget åpner vel en stund før Åge entrer scenen, som jeg har hørt er kl 9, men jeg er ikke 100 prosent sikker. Iom at de selger kombinerte billetter til kamp og Åge er det nok mer en nok tid til å komme seg til torget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå