Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Faen, svir i øynene å lese om kampen i går. Molde scorer ufortjent på en tidlig overgang, og når vi ikke klarer å utnytte alle sjansene i enveiskjøringen i starten av første omgang, Hoseth sikrer sin landslagsplass ytterligere ( :roll: ), og Annan blir utvist, da er det gaaame over. Og et av mine suverent flaueste øyeblikk som Rosenborgsupporter.

 

Da skulle du stått på bortetribunen på Aker Stadion. Følte meg maktesløs mens jeg så på at RBK ble slaktet. Sånn fotball får jo hele stadion til å bli med på festen. Hadde bare lyst til å hoppe i sjøen når jeg gikk ut fra stadion.

 

Det verste var den stygge drittsangen de spilte hver gang Molde scoret. Var rett og slett flaut å være der i andre omgang, var greit liv i byen før kampen da ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, tror ikke han blir en ny Eguren, da må han isåfall skjerpe instillingen sin. Han virker ikke som en lagspiller.

Etter at han gjorde det bra i fjor høst så sa han jo selv at nå skal jeg til Premier League og det var mange engelske klubber som var interessert.

Man så også hvordan både han og Traoré ødela for seg selv på treningsleiren på La Manga.

Men jeg kan ha tatt feil av han og det kan hende han gjøre det bra i Tyskland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...