Husam Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 koffor svir det å tape 5-0 mot molde, Molde er det beste laget i norge no. Kanskje fordi det var årets mest urettferige resultat? Jepp, utrolig at det målet ble anullert. Var aldri offside. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Skal Brann-fans komme inn her og trolle og nå? Burde jo nesten ledd av dere i Brann-tråden etter 1-5 i går jo. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Sa jeg noe galt? Var jo bare enig i innlegget jeg siterte, resultatet skulle vært 6-0 om dommertrioen hadde gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 4 innlegg som provoserte og generaliserte, og innlegg som besvarte disse, er slettet. Keep it civil.. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg kom litt i buksa i dag, godt å være MFK fan i dag. Blir spennende å se om RBK reiser seg, eller om det faktisk kan bli litt kamp om gullet i år derimot. Tror det blir hardt for Molde å gå uten poengtap resten av sesongen uansett. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å bli ydmyket av Molde er en ting. Å se gutta gå slukøret av banen er vondt, men det skjer iblant. Men å høre Magne Hoseth godte seg, det skjærer faen meg langt inni hjerterota. Gå hjem og puss pokalene i premieskapet ditt du. Nei vent... Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha. "Urettferdig resultat". 5 - 0 og et feilaktig annulert mål. Jæ, ufortjent gitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha. "Urettferdig resultat". 5 - 0 og et feilaktig annulert mål. Jæ, ufortjent gitt. Ja, ufortjent. Hadde aldri blitt 5-0 om vi hadde utliknet i 1. eller tidlig i 2. omgang. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er bare å legge kampen bak seg, Molde var som RBK pleier å være og vi får rett å slett fokusere oss på serien og knuse BG hjemme neste runde Resultatet var vel ganske ekstrem, men når vi kun får stang ut så blir det ikke bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Å bli ydmyket av Molde er en ting. Å se gutta gå slukøret av banen er vondt, men det skjer iblant. Men å høre Magne Hoseth godte seg, det skjærer faen meg langt inni hjerterota. Gå hjem og puss pokalene i premieskapet ditt du. Nei vent... Hahaha. Takk for den siste setningen der. Reddet morgenen min. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Å bli ydmyket av Molde er en ting. Å se gutta gå slukøret av banen er vondt, men det skjer iblant. Men å høre Magne Hoseth godte seg, det skjærer faen meg langt inni hjerterota. Gå hjem og puss pokalene i premieskapet ditt du. Nei vent... Hahaha. Takk for den siste setningen der. Reddet morgenen min. min også Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Mine too, fikk lirket litt på smilebåndet der ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Rosenborg skal spille treningskamp mot Real Madrid den 24. august. Kampen mot Fredrikstad samme helg er flyttet til fredag 21. august. Dette er Real Madrids siste treningskamp før seriestart og den første kampen hjemme etter de kjøpte halve verden i sommer. Kilde Endret 10. august 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Wtf :O Hvorfor kunne de ikke spilt litt tidligere, så jeg kunne blitt med ned! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde vært digg om dere greier å slå dem. Først kjøper de mange verdensklassespillere, og så blir de slått av RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Da hadde jeg cummet resten av året. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 En seier der nede hadde vært fantastisk Ikke minst et større navn i Europa Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Selv om en eventuell seier over Real sikkert blir snakket mye om i Norge, så er nok ikke en treningskamp nok til å øke folks bevissthet om RBK i europa.. Det er tross alt bare en treningskamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Selv om en eventuell seier over Real sikkert blir snakket mye om i Norge, så er nok ikke en treningskamp nok til å øke folks bevissthet om RBK i europa.. Det er tross alt bare en treningskamp. Jeg tror fortsatt at folk vil bli litt "wtf" av det. Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Link: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/...02777464822.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå