rune89 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Merk mine ord, Qarabag leder 3-1 sammelagt over Honka i det, det er igjen snaue 10min av kampen. Edit: De vant, forundrer meg ikke om de skulle greie å komme seg til gruppespillet. Endret 6. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Slo ikke Honka ut Viking for en periode siden? Hadde vært gøy om de hadde møtt Stabæk og slått de også :o Endret 6. august 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jo, men Viking tapte tror jeg. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jo, men Viking tapte tror jeg. Er jo det han sier Men nå ble Honka slått ut? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Qarabagh vant 4-1 sammenlagt. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Qarabagh vant 4-1 sammenlagt. sære greier, RBK fra 90-tallet? Jaja, er vel gruppespill neste for de Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er jo det han sier Men nå ble Honka slått ut? Ops, så litt feil jeg Honka tapte ja, så Qarabag er videre. De kommer seg sikkert til gruppespill, bedre enn forventet kan man si. Slo ikke Honka ut Viking for en periode siden? Hadde vært gøy om de hadde møtt Stabæk og slått de også :o Jo, i fjor eller 2007. Husker ikke helt. Ja, det hadde tatt seg ut Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tipper Qarabagh vinner european league jeg! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fra vg.no Rosenborg spilte mot Valencia i UEFA-cupen i slutten av november i fjor. Det endte med 0-4-tap. - Det var jo en ren maktdemonstrasjon. Det ble en altfor vanskelig motstander for Rosenborg, men så var ikke de helt i slag da heller, sier Frode Olsen. Uhm, trodde vi slo de 2-0 hjemme og 2-0 på Mestalla jeg Oo Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror heller at Valencia har sunket litt i kvalitet i år og ligner mer på det laget RBK møtte i Champions League. De har solgt noen spillere og trenger kanskje litt tid på å finne rytmen igjen. Men dette nevnes vel ikke med et ord av "ekspertene". Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Blir moro å få Moldegjengen ned på beina ikveld Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til i Molde RBKere. Håper dere tar denne, slår ut aafk i neste runde så vi får et hel svart/hvitt ullevåll med Odd - RBK i finalen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Rune Almenning Jarstein Mikael Lustig - Alejandro Lago - Kris Stadsgaard - Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred - Anthony Annan Roar Strand - Steffen Iversen - Marek Sapara Rade Prica Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Yeeeess, da var det match! Håper vi rompepuler M*lde så inni helsike. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) HÆLVETTE RÆVV AAfaen får thioune frispark for? stempler jo Annan?!? Endret 9. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jævla god start da... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er ikke det der kort så vet faen ikke jeg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Herregud at vi ikke putter. 8 sjanser på 15 min. Molde har hatt en sjanse på 15 min. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Thioune skaper trøbbel som forventet, men det er lov til å demme opp NOEN hakk der baki.. Hva gjør han i Molde forresten? Endret 9. august 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå