Danne91 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Bussen fra Oslo i morra er full Fortsatt mulig å bestille enkeltbilletter, men salget stenger snart, så vær raske! Endret 1. august 2009 av Danne91 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bitter eller? for hva? Fakta er fakta :-) For hva? Du presterer å skrive at Rosenborg spillerne jukser, tull og tøys. RBK ligger fortjent der de ligger, at du mener de jukser minner mer eller mindre om bitterhet fordi laget ligger der de ligger Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 I motsetning til Molde som har en par divere For en dive de hadde i dag. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Thioune kunne ikke være en mulig erstatter for Tettey da? Thione går ALDRI til Rosenborg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bitter eller? for hva? Fakta er fakta :-) For hva? Du presterer å skrive at Rosenborg spillerne jukser, tull og tøys. RBK ligger fortjent der de ligger, at du mener de jukser minner mer eller mindre om bitterhet fordi laget ligger der de ligger Har jeg sagt at RBK ikke ligger der de fortjener? De er Norges beste fotballag, iallefall en så lenge. Eneste utfordrene jeg ser er Stabæk og Molde, men de er for ujevne år til år. Jeg sier at RBK har hatt, og har, spillere som jukser seg til frispark. Det er jo ikke noe å diskutere? Jeg sa også at dette var utlendingene som er hos, og har vært, hos RBK som står for. Dette er vel heller ikke noe annet en fakta? Hvorfor skal jeg være missunnelig når der gjelder RBK som har gitt meg mye god fotballunderholding, og jeg er tilogmed Bergenser. I motsetning til deg (kan det virke som iallefall) har ikke jeg på meg supporterbriller og ser meg ikke blind på verken "mitt" lag eller andre lags handlinger på og av banen. Man får kritikk hvis så passer, og skryt når det passer. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Nei, men det du skrev var at de utenlandske spillerne jukset. Kan ikke se til at de har jukset til seg noe som helst. Eneste flausa med Pelu så klart, men den gangen mot lsk så tok jo Kippe foten fremfor Traore så i kampenshete var det helt greit at dommeren dømte straffespark. Og da syns jeg heller ikke Traore jukset seg til noe straffespark. Spillerne hos RBK er vel heller ikke noe verre enn andre lags spillere og å jukse til seg masse frispark kan jeg heller ikke se at de har gjort. Rosenborg fikk jo masse kritik, Hamren klaget jo på media fordi de fortsatt hadde et eller annet negativt å si om de ennå de vant masse kamper og var gode. Endret 1. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke alle, men de jeg har lagt merke til jukset , har vært utlendinger :-) men greit nok, skal ikke krangle (-: Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa, ROAR STRAND:D:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Takk Jarstein! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Faen meg guds hånd av Jarstein der istad. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Fornøyd med poeng i dag, ODD spilte bra fotball i første omgang. RBK må jobbe med angrepet, virker som om de blir litt feige. Endret 2. august 2009 av Samcki Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Et poeng mer enn forventet i dag egentlig. Men synes at RBK kunne ha utnyttet siste del av kampen bedre. Skjønner ikke hvorfor Hamren må være så jævlig grådig på byttene. Alle skjønner jo at en Konan i 91 minutt ikke kommer til å bidra en dritt til kampen. Trond Olsen hadde jo passet bra i den kampen her som hadde mange overganger, og burde ha blitt byttet inn. Konan kunne også ha kommet innpå litt før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ble uavgjort mot Odd på Lerkendal også,men så lenge Bodø-glimt ruineres på neste Lerkendal-kamp så blir jeg fornøyd. Samt jekke ned moldenserne i cupen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Enig i at byttene kom for sent, burde sendt innpå Konan og/eller Olsen rundt det 80.ende minutt ihvertfall, men helt grei kamp. Jepp, gleder meg til å jekke ned moldenserne, noen som skal nedover? Jeg og et par kompiser skal ihvertfall, fikk bare plasser på øvre del da, siden nedre var utsolgt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal nedover med et par kompiser. Kjører Kjernen-expressen med resten av toillingan.. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal oppover med bussen fra Oslo, fortsatt noen ledige plasser Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Faen skjer med at vi fikk gule kort, men at ingen av Odd-spillerne fikk det. (Etter hva jeg kan huske). Var jo noen helt forferdelige taklinger utpå der. Som den tofotsen bakfra på Sappi. Kovacs er en hore og forresten. Fornøyd med 1-1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tror det blir epic. Var på borteturen i fjor og i år forventer jeg enda mer trøkk siden det er snakk om så jevne lag. Pluss at det er cupen det handler om. Alt å vinne, ingenting å tape. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Utrolig bra av Jarstein igår, har ikke sett han så bra på flere år, kan ærlig talt ikke huske å ha sett han så bra før. Han er ene og alene grunnen til att Odd ikke ledet med både 2-3 og 4 mål. Holder han den formen inne så øyner jeg store ting i fremtiden hans Endret 3. august 2009 av AllFather Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke prøvde å kaste seg etter 1-0 scoringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå