Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli årets vanskeligste bortekamp sammen med de to Moldekampene. For de som er gira på å se RBK tape så bør de slå på tv'n på søndag.

 

Om Odd legger seg bakpå så blir jeg skuffa. Synes det er på tide at noen faktist prøver å spille fotball mot oss som det skal spilles, og ikke legge seg bakpå.

Lenke til kommentar
da passer han vel godt inn da? Kan lære han tobeinskrampa dere er så flinke til.

Haha, en latterlig kommentar som faller på sin egen urimelighet.

 

 

På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro?

Jeg vil tro at den er nærmere 40 enn 30.

Lenke til kommentar
da passer han vel godt inn da? Kan lære han tobeinskrampa dere er så flinke til.

Haha, en latterlig kommentar som faller på sin egen urimelighet.

 

 

På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro?

Jeg vil tro at den er nærmere 40 enn 30.

Påstår du at tobeinskrampa ikke er det mest patetiske som er utført av en tippeligaspiller dette årtusen? :-)

Lenke til kommentar

Just for the record: har veldig sans for RBK og mener de har gjort mye bra for norsk talentutvikling og norsk fotball sitt rykte i Europa , men de har og har hatt, en god del spillere med utrolige uvaner, derfor jeg sa med en flåeste kommentar at Gustavinio passer inn.

 

Men nå er det stort sett RBK sine utlendinger som liker å jukse , så de har iallefall oppdratt sine egenutviklede spillere skikkelig :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...