LarsP Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vet hvem drillo prater med før vært landslagsuttak: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Ikke stikk nå da Tettey. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Da har vi grått nok over Tettey, på søndag er det kamp! Settes opp buss fra oslo, men den blir fort full. Oslofolk, få rævva i gir og meld dere på! Les mer Dette blir fett Endret 31. juli 2009 av Danne91 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Dette kan bli årets vanskeligste bortekamp sammen med de to Moldekampene. For de som er gira på å se RBK tape så bør de slå på tv'n på søndag. Om Odd legger seg bakpå så blir jeg skuffa. Synes det er på tide at noen faktist prøver å spille fotball mot oss som det skal spilles, og ikke legge seg bakpå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg har følelsen av at dette blir Rbks første tap.. Bare vent å se Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Odd legger seg nok neppe bakpå på Skagerak. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Og da rævkjører Olsen dem Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Odd kommer til å spille langeballer opp mot kovacs, RBK må utnytte midtbanen og styrken der. Demi, Lago og Statsgaard må stoppe Kovacs. Ellers håper jeg på en kanon kamp der begge lag viser seg på sitt beste Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Han er en juksemaker av verste sort, men da blir han i allefall vår juksemaker. Haha, neida - jeg vet virkelig ikke jeg. da passer han vel godt inn da? Kan lære han tobeinskrampa dere er så flinke til. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro? Bare et estimat, hverken RBK eller Rennes har gått ut offentlig med noen beløp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 da passer han vel godt inn da? Kan lære han tobeinskrampa dere er så flinke til. Haha, en latterlig kommentar som faller på sin egen urimelighet. På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro? Jeg vil tro at den er nærmere 40 enn 30. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvis vi fikk 4,5 mill € for Tettey, så er vi oppe på 40 mill. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 da passer han vel godt inn da? Kan lære han tobeinskrampa dere er så flinke til. Haha, en latterlig kommentar som faller på sin egen urimelighet. På TVNorge sporten sa de overgangs summen for tettey var litt over 30 millioner. Kan det stemme tro? Jeg vil tro at den er nærmere 40 enn 30. Påstår du at tobeinskrampa ikke er det mest patetiske som er utført av en tippeligaspiller dette årtusen? :-) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kenny Cooper drar til 1860 Munich. Hadde virkelig troen på denne spilleren for et år siden jeg. Får håpe vi snapper opp denne spilleren om noen år. link Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Just for the record: har veldig sans for RBK og mener de har gjort mye bra for norsk talentutvikling og norsk fotball sitt rykte i Europa , men de har og har hatt, en god del spillere med utrolige uvaner, derfor jeg sa med en flåeste kommentar at Gustavinio passer inn. Men nå er det stort sett RBK sine utlendinger som liker å jukse , så de har iallefall oppdratt sine egenutviklede spillere skikkelig :-) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Thioune kunne ikke være en mulig erstatter for Tettey da? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Bitter eller? for hva? Fakta er fakta :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå