Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God spiller uten tvil, men forferdelige holdninger. + han er en diver uten like.

 

Men hey, stjele han foran Brann høres klokt ut :woot:

Ellers, så kan han vell spille på både venstre, høyre, sentralt og som spiss.

 

Kan se for meg han i en Sappi rolle, men da mer gjennombrudsvillig da han er en bedre dribler. Kanskje en kombirolle avhengig av typen kamp der han kanskje bytter med Ivers på Sappi rollen? Ellers litt potet fremover, kan vel brukes til det meste.

Kanskje han får en totalrenovering på holdningen, er jo tross alt Hamren vi har :D

Lenke til kommentar

Ahh, jeez, gi meg en ekte driblesterk ving som klarer å utfordre og legge inn i boks. Det er det RBK trenger. Nå vet jeg ikke om hvorvidt Gustavino duger på kant eller ikke, men utifra det jeg har hørt er han vel best sentralt. Har også lagt merke til at han diver, i tillegg til at han alt for ofte skal skyte på mål istedet for å sentre til en medspiller.

Lenke til kommentar

Dersom Sapara forsvinner så er han en god og ikke minst økonomisk gunstig erstatter. Han har skåret nesten halvparten av Lyns mål denne sesongen (7/19) fra en offensiv midtbaneposisjon. Klarer han å skåre såpass mange mål for Lyn bør han klare enda flere for RBK.

Lenke til kommentar

Jeg har bare sett Gustavinho filme en gang, men jeg liker fortsatt ikke spilleren der. Han virker som en veldig egoistisk spiller. Skuddfoten virker ganske habil, men det må da finnes andre spillere på markedet.

 

Men mulig Lyn slipper han for en billig penge siden de er ei strømregning fra konkurs.

Lenke til kommentar
Jeg har bare sett Gustavinho filme en gang, men jeg liker fortsatt ikke spilleren der. Han virker som en veldig egoistisk spiller. Skuddfoten virker ganske habil, men det må da finnes andre spillere på markedet.

 

Men mulig Lyn slipper han for en billig penge siden de er ei strømregning fra konkurs.

 

Ja det skurrer litt med spilleren, men tror det har noe med hvor man spiller og hvem man spiller med å gjøre. Havner man sammen med lagspillere som RBK har så kan det fort endres, det har jeg i allefall tro på.

 

Habil skuddfot, god teknikk og ikke minst en midtbanespiller som putter mange mål, akkurat det RBK trenger om Sappi/Tettey forsvinner.

Lenke til kommentar

Må se meg fornøyd jeg med 45 mill for Tettey. Det overgår de fleste overgangsbudsjettene her til lands. Men er rimelig spent på hvordan det blir å ikke å ha Tettey på banen. Vi så han var savnet når han var skadet mot LSK.

 

Håper han ikke har spilt sin siste kamp for RBK. Han er vel uaktuell for søndagens kamp. Kjipt om den Quarabag-kampen var hans siste.

Lenke til kommentar

Veldig trist, såklart. Men ønsker Alex det beste fremover, måtte han lykkes! Vi trenger ham på midtbanen til Norge i åra fremover.

 

Blir interessant å se om det hentes inn erstatter, og hvem det måtte bli.

 

Dette åpner vel også rom for Per sentralt i banen, det er jo positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...