ShaNickolas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Deilig seier Merkverdig stor forskjell fra sist kamp. hmm Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Møtte Alanzinho på byen i går natt. Bare så på han og rista på hodet mens jeg sukket. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ser at Ivers har fått skryt av sin jobb som kantspiller. De som så kampen kan sikkert avkrefte/bekrefte dette. Spørsmålet er vel om endringen er permanent eller ikke.. Endret 5. august 2007 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Iversen holde seg mer i midten enn på kanten vil jeg si, hvertfall i første omgang. Synes ikke han passet helt der. En Ivers som legger innlegg synes jeg blir litt dumt. Han skal jo heade dem inn og. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vel, så lenge Kone putter er det jo nesten greit, Iversen er bedre på kanten enn det Kone er vil jeg tro. Hvis ikke må man kanskje prøve en slags 4-4-2 formasjon for å ha både Ivers og Kone på topp? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Utrolig passende trekning, dette må det bli CL av! Skal på Lerkendal igjen imorra, gleder meg! Men bekymringsverdig at både Konè og Steffen er usikre.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Forhørte seg om Austnes Høres jo lovende ut, at vi jakter en erstatter for Braaten som samtidig er norsk Men jeg må si jeg vet for lite om denne karen(bortsett fra at Mini skrøyt ham opp i skyene for en stund tilbake), noen som har noe å fortelle? Endret 7. august 2007 av Benitez Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser ut som det blir Tampere i CL-kvalikk for RBK Leder 1-0 borte mot Sofia, og da må Sofia score 3 mål tror jeg. Dette kan dere ikke rote bort RBK. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Håper virkelig det blir Tampere. Jeg tror uten å være 100% sikker at Levski Sofia er hakket eller et par hakk bedre enn Tampere.. Men uansett så er dette overkommelig motstand. Lukter sene kvelder på Lerkendal til høsten! Tampere leder 1-0 borte når ca. 20 min gjenstår av kampen. Kommer selv fra Tampere og vet at de er mye bedre i år enn tidligere årene og da må Sofia score 3 mål tror jeg. Jepp. Endret 7. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Og her fryktet man for Liverpool og Sevilla i tredje runde og så blir det lille Tampere Men likevel så liker jeg ikke helt tanken på at RBK er favoritter i slike kamper. Vi har en kamp i morgen også... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Sjansen for at Astana scorer 3 mål og RBK ingen er heller liten.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ifølge diverse rapporter, så ble RBK til tider rundspilt i forrige oppgjør, men jeg tror vi klarer å dra i land dette greit - det må vi jo! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Slipper vi inn 3 mål i årets viktigste kamp til nå, fortjener vi ikke e-cup-spill. Liker ikke at Ivers og Konan kanskje må stå over... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Strengt tatt, så trengs forsvaret mest i denne kampen. Ser at RBK er interessert i Panzer Hagen. Han hadde jo utvilsomt hjulpet forvaret en god del om Koppinen forsvinner. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article87221.ece Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Billettprisene på Lerkendal til CL-kamper? Langside hvis mulig Og tidspunkt for kampen RBK-TamU? Endret 7. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://billett.rbk.no/venue_areas.asp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da har jeg fått bestilt billett.. 50 spenn? Hva faen Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Strengt tatt, så trengs forsvaret mest i denne kampen. Ser at RBK er interessert i Panzer Hagen. Han hadde jo utvilsomt hjulpet forvaret en god del om Koppinen forsvinner. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article87221.ece 9228958[/snapback] Når du nevner det syns jeg RBK, som har "forhandlet" en god stund med Koppinen om ny kontrakt, bør virkelig gå inn for å beholde ham, ved å gi ham det han krever. Det kan da umulig være så himla mye! Koppinen er en av Tippeligaens ypperste stoppere og en meget viktig del av årets RBK, syns ikke vi burde la ham gå, det vil være en tabbe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Koppinen er en kriger. Det RBK trenger er en ballfordeler med eminent teknikk, sabla god pasningsfot og ikke minst et godt øye for spillet. Hvor i Norge vi skal finne han, det vet jeg ikke. Må vel bli Torbjørnsen som skal dra han ut av flosshatten sin antar jeg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Enig i at vi trenger en annen type en Koppinen, men la han (den eventuelle nyervervelsen) erstatte Basma og ikke Koppinen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå