Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glad vi har Stabæk i CL-kvalikken. DE PRØVER IHVERTFALL Å SPILLE FOTBALL.

 

Eller rettere sagt de prøver og score i hvert fall

 

Nei, de prøver å spille fotball. Denne jævla måketaktikken som de kjører og det jævla drittspillet RBK leverer vitner ikke om et ønske om å spille fotball i det hele tatt.

 

Ja Nipps, du skrøt så jævlig av dette RBK-laget. Viser seg at de har ikke bevist dritt. Fortsatt jævla ujevne og går rett på trynet idag. Og gjorde det forsåvidt forrige gang også. FLAUT.

Lenke til kommentar

Jeg nevte i sammenheng Norge og norske lag, ikke i Europa.

Tvert i mot så advarte jeg folk om ikke å undervudere motstanderen, men fortsatt så tilsier tabellen at RBK er det beste laget i Norge for tiden.

 

Joda, men om norsk nivå er så bra? Hvorfor har ingen norske lag greid noe mot RBK i år? Det må jo da si noe om nivået i norsk fotball når RBK var seedet og ennå så tapte de.

Lenke til kommentar

Tar det egentlig ikke så tungt. RBK var i grunn ganske heldige med fair play-plassen. Når man må igjennom dritkamp etter dritkamp så er det ikke så stort at de ryker til slutt. Nå har vi spilt kamper i hele vår mot lag som spiller på et langt mindre nivå, så jeg er ikke så overrasket over at det gikk drit. Nå må vi gå hele høsten med fotballeksperter som rakker ned på RBK for at de ikke kom seg ut i Europa, de samme ekspertene som lovpriste oss når vi gjorde det bra der ute.

 

Men det verste var å se på kampen i dag. Poling og lange baller. Når det ikke funker 2x90 minutter så må det da gå opp et forbanna stort lys om at det går an å prøve noe annet. Asiatene vant fortjent spør du meg,.

 

En må se det positive i dette. Nå kan vi fokusere 100% på liga og cup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...