hean Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Årets merkeligste straffe. Ingen bombe at RBK scorer ett par mot slutten heller Med 1-1 hadde dette blitt den resultatmessige merkeligste kampen jeg har sett i forhold til banespill. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ta deg en bolle, Espen Hoff! Sjansesløseriet i dag var imponerende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Ta deg en bolle, Espen Hoff! Sjansesløseriet i dag var imponerende. Støtter den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sjelden jeg har sett noen spille så elendig som Olsen idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Sjelden jeg har sett noen spille så elendig som Olsen idag. Støtter den. Meg og to andre kompiser gjorde ikke annet enn å si crap om han i dag. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Zahora var verre. En spiss skal kunne score når han får så mange gode sjanser. Olsen dro jo av spillere på en ganske god måte til tider. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Zahora var verre. En spiss skal kunne score når han får så mange gode sjanser. Olsen dro jo av spillere på en ganske god måte til tider. Sånn ca på hvert 5. forsøk? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Joda, men Zahora var likevel verre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Ja, det skal mye til, men faen som han greide det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Skjønner ikke at dere rakker sånn ned på Zahora. Samme gjorde kommentatorene. I mine øyne spilte Zahora glittrende mtp den lille kamptreningen han har. Han gjør alt riktig unntatt avsluttningene, og det er akkurat derfor spisser trenger spilletid. Han var på altid på rett plass i boksen, og kunne fort ha scoret både 4 og 5 mål, men desverre mangler han litt der. Er rimelig sikker på at Zahora hadde scoret mange mål for oss om han hadde hatt en fast plass i laget. Fyren er potensielt en veldig bra spiss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Han bøtter jo inn i 2. div da. Gjør han ikke? Men ja, han gjorde mye bra, men en spiss skal putte og det gjorde han ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg synes Zahora ser utrent og lat ut, Balkan-versjonen av Frank Strandli om du vil. :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Haha, der lo jeg greit godt. Men jeg setter fortsatt spørsmålstegn til kjøpet av Zahora, men vi får se. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 En som derimot imponerer meg er unge Sellin. Han blir bare bedre og bedre for hver eneste kamp som går. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Zahora så slapp ut, ingen tvil om det. Det viktige med en spiss er at han kommer til sjanser og skårer, mens Zahora kom til drøssevis med sjanser og likevel ikke klarte å skåre. Det kommer helt sikkert etterhvert, og jeg tror vi skal få god nytte av han når det virkelig drar seg igang med kamper. Men, som Hr. Rasmus påpekte det: "Zahora har jo akselerasjon som... Grethe Waitz" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Dårlig eksempel da Grethe Waitz sikkert springer (les: sprang) 60 meteren raskere enn de aller fleste RBK-spillerne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 En som derimot imponerer meg er unge Sellin. Han blir bare bedre og bedre for hver eneste kamp som går. Jepp. Kommer vi til cupfinalen er det jo bare å spille med han så er vi i alle fall sikre på ett mål i alle fall. Dårlig eksempel da Grethe Waitz sikkert springer (les: sprang) 60 meteren raskere enn de aller fleste RBK-spillerne. Hahaha. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 En spiss må jo spille regelmessig for å få selvtillitten som trenger, og ikke minst få nok med kamptrening. Å spille i 2. divisjon er jo noe helt annet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 En spiss må jo spille regelmessig for å få selvtillitten som trenger, og ikke minst få nok med kamptrening. Å spille i 2. divisjon er jo noe helt annet. Nei, for Runavik er på nivå med et norsk 2. div. lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå