Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at dere rakker sånn ned på Zahora. Samme gjorde kommentatorene.

 

I mine øyne spilte Zahora glittrende mtp den lille kamptreningen han har. Han gjør alt riktig unntatt avsluttningene, og det er akkurat derfor spisser trenger spilletid. Han var på altid på rett plass i boksen, og kunne fort ha scoret både 4 og 5 mål, men desverre mangler han litt der. Er rimelig sikker på at Zahora hadde scoret mange mål for oss om han hadde hatt en fast plass i laget.

 

Fyren er potensielt en veldig bra spiss.

Lenke til kommentar

Zahora så slapp ut, ingen tvil om det. Det viktige med en spiss er at han kommer til sjanser og skårer, mens Zahora kom til drøssevis med sjanser og likevel ikke klarte å skåre. Det kommer helt sikkert etterhvert, og jeg tror vi skal få god nytte av han når det virkelig drar seg igang med kamper.

 

Men, som Hr. Rasmus påpekte det: "Zahora har jo akselerasjon som... Grethe Waitz" :)

Lenke til kommentar
En som derimot imponerer meg er unge Sellin. Han blir bare bedre og bedre for hver eneste kamp som går.

Jepp. Kommer vi til cupfinalen er det jo bare å spille med han så er vi i alle fall sikre på ett mål i alle fall. :wee:

 

Dårlig eksempel da Grethe Waitz sikkert springer (les: sprang) 60 meteren raskere enn de aller fleste RBK-spillerne. :p

Hahaha. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...