Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Faen for et opplegg i dag. Først tjue minutter etter kampstart, og etter en halvtime i kø, fikk jeg vite at det gikk an å kjøpe billetter med cash ut fra en "bussjåfør-pengepung" bak billettluken. Glimrende. Jeg er faen meg glad for at jeg hadde med meg vannflaske. Endte opp på siden på øvre Adidas, som i utgangspunktet ikke skulle åpnes engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke så veldig synd på alle som sto i kø.

A) Billettlukene var åpne siden klokken 12.

B) RBK.NO har solgt billettene i 1 uke.

 

Enkelte av de som har kjørt langt utenfra byen for å se kampen er unnskyldt.

Endret av STRAND1
Lenke til kommentar
Det ble kamp på meg likevel ja. Snodig å være på nedre igjen. Merka hvertfall hvor mye bedre liv det blir når vi har ultras på plass. I dag var det ikke mange av dem der, og vi hadde verken tromme eller noe sånt. Kanskje like greit, for det var steikvarmt på tribunen. Var kaos før kampen da. Billettkøa var over 100 meter, og der sto jeg til kampen startet. Da ga jeg opp og sneik meg inn istedet. :p

 

Halvparten av UN-delegasjonen som var der hadde sitt-ned-tifo under hele kampen.

Ingen som giddet å gjøre noe. Mye pga frustrasjon over RBK og det elendige opplegget rundt kampen.

Blant annet kan det nevnes, en åpen inngang på nedre øst, en kiosk og en dass. Way to go! Virket ikke som om det var ønskelig med folk der i det hele tatt.

 

Men de har funnet ut at det var et feilgrep å ikke åpne øvre øst. Så mot Runavik blir det mest sannsynlig åpent der.

Puben var veldig dårlig besøkt, fikk høre at det var 5-6 stykker der en time før kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må sies at kioskvirksomheten(som var direkte elendig utført idag som vanlig) ikke drives av Rbk,men av et annet firma.

 

Missuner ingen den halvtimen de måtte stå i kø på ''ekspresss-kiosken'' på øvre.

Teite nisser er de også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...