DJ_Dark Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Var mye lekkert spill mot Runarvik. Håper på noe av det samme i hjemmekampen, men med bedre uttelling. Blir nedtur å flytte ned en tribune på søndag. Er ikke Øvre oppe? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bare puben kommer til å være åpen. Kjernen skal stå på nedre av en eller annen grunn. Tror ikke noen av de øvre tribunene blir åpne, så tror de prøver å få det til å se fint ut. Blir overrasket som det kommer flere enn 4-5000. 100kr for billett er også litt stivt synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Tror ikke det blir fulle tribuner på søndag nei. Blir muligens min letteste dag på lerkendal. Vent. Løv-ham på søndag, Europakampen er i midtuken den. Endret 3. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Sapara presiserer - rbk.no Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) RBK-TV var den eneste kanalen som filmet kampen mot Runarvik. Nå har de lagt ut hele kampen på RBK.no Se den helt gratis her: http://www.rbk.no/incoming/article143886.ece Endret 3. juli 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som har tenkt seg på kamp i dag? Det har værtfall jeg. Åpent kun på nedre Adidas og Adressa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror jeg prioriterer familiemiddag i dag. Drar heller på Runarvik-kampen til uka. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) LAGET: Rune Almenning Jarstein Mikael Lustig, Vadim Demidov, Kris Stadsgaard, Mikael Dorsin Kjell Rune Sellin, Roy Miller, Alexander Tettey, Trond Olsen, Marek Sapara Rade Prica. BENKEN: Even Barli, Per Ciljan Skjelbred, Alejandro Lago, Steffen Iversen, Didier Konan Ya, Dario Zahora, Andreas Nordvik. Endret 5. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, er 0-0 til pause og vi sløser som faen og spiller crap. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ok, sitter og hører 2. omgang nå, moro å høre Rasmus slakte enkelte spillere Mannen er jo en fryd å høre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Da skulle du hørt han i 1. omgang. Og Sellin putter som vanlig i cupen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 hahaha, Kjella! Scoret i alle rundene ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Haha. Er så morsomt å høre på Petter Rasmus. Den mannen blir aldri fornøyd og slenger alltid dritt. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Joda, han ble fornøyd nå som Konan scora Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Han sa vel ikke akkurat så sykt mye bra om Konan før det. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nope, helt til han scora. Da var alt greit lissom, haha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Molde ligger under. Lillestrøm ligger under. Start ligger under. Dette ser faen meg fantastisk ut! Og så putter Molde. Endret 5. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det ble kamp på meg likevel ja. Snodig å være på nedre igjen. Merka hvertfall hvor mye bedre liv det blir når vi har ultras på plass. I dag var det ikke mange av dem der, og vi hadde verken tromme eller noe sånt. Kanskje like greit, for det var steikvarmt på tribunen. Var kaos før kampen da. Billettkøa var over 100 meter, og der sto jeg til kampen startet. Da ga jeg opp og sneik meg inn istedet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Molde leder nå. Start utliknet. Viking leder 2-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå