Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring.

 

Er det opplest og vedtatt at Tettey må ut (for å styrke det norske landslaget) så fort han spillt seg til fast plass på RBK?

Jeg synes vi skal beholde han så lenge vi kan og jeg tror Tettey ønsker å bli en stund. Han har ikke, hvertfall som jeg har fått med meg, et stort ønske om å komme seg ut fortest mulig, som en del andre norske spillere.

 

Hvis Tettey takler nivåforskjellet til en større liga, f.eks den franske eller den spanske, så er det vel ingen tvil om at det kan slå positivt ut for det norske landslaget, gitt at han får spille selvfølgelig.

 

Jeg synes uansett det er urettferdig av RBK å ikke gi spilleren en mulighet når budene som kommer inn er så hinsides høye. Men for alt jeg vet kan det godt være at Hoftun har tatt en prat med Tettey.

Lenke til kommentar

Tettey får først vise at han kan være stabilt god over tid. Dette første halvåret har vært bra, men han har fremdeles mye han kan lære av å være i Rosenborg. Dersom han fortsetter storspillet så er han en kandidat til å bli solgt i vinter/neste sommer.

Lenke til kommentar
Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring.

 

Er det opplest og vedtatt at Tettey må ut (for å styrke det norske landslaget) så fort han spillt seg til fast plass på RBK?

Jeg synes vi skal beholde han så lenge vi kan og jeg tror Tettey ønsker å bli en stund. Han har ikke, hvertfall som jeg har fått med meg, et stort ønske om å komme seg ut fortest mulig, som en del andre norske spillere.

 

Hvis Tettey takler nivåforskjellet til en større liga, f.eks den franske eller den spanske, så er det vel ingen tvil om at det kan slå positivt ut for det norske landslaget, gitt at han får spille selvfølgelig.

 

Jeg synes uansett det er urettferdig av RBK å ikke gi spilleren en mulighet når budene som kommer inn er så hinsides høye. Men for alt jeg vet kan det godt være at Hoftun har tatt en prat med Tettey.

 

Så han skal gjøre som Doffen og Braaten? Gå på en skikkelig smell i Premier League?

Jeg er vel for så vidt enig i at flere utenlandsproffer vil gagne landslaget, men alt til sin tid.

Man tjener ingenting på å dra for tidlig. Vi kommer ikke VM i 2010 uansett, se fremover.

Tettey har heller ikke noe ønske om å dra ut enda, hvorfor skal man selge en god spiller som vil bli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...