MartinF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 – Spillere som har vært her i over tid, i mer enn to år og gjort en god jobb for klubben, bør få muligheten til å teste seg på et høyere nivå om muligheten dukker opp, sier Marek Sapara til Adresseavisen. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article143816.ece Herregud. La heller Sapara gå! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring. Er det opplest og vedtatt at Tettey må ut (for å styrke det norske landslaget) så fort han spillt seg til fast plass på RBK? Jeg synes vi skal beholde han så lenge vi kan og jeg tror Tettey ønsker å bli en stund. Han har ikke, hvertfall som jeg har fått med meg, et stort ønske om å komme seg ut fortest mulig, som en del andre norske spillere. Hvis Tettey takler nivåforskjellet til en større liga, f.eks den franske eller den spanske, så er det vel ingen tvil om at det kan slå positivt ut for det norske landslaget, gitt at han får spille selvfølgelig. Jeg synes uansett det er urettferdig av RBK å ikke gi spilleren en mulighet når budene som kommer inn er så hinsides høye. Men for alt jeg vet kan det godt være at Hoftun har tatt en prat med Tettey. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vell, Rosenborg kan ikke selge hele den sentrale midtbanen sin eller. Sannsynligvis så blir Sapara solgt, og da kan vi ikke selge tettey eller. 2 faste midtbane spillere kan ikke ut samtidig. det sier seg selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg håper ingen av dem drar. Sappi har jo til tider vært gud i Trondheim. Tettey vil jeg ikke skal gå etter en sesong som dette. Har Tettey sagt at han virkelig vil gå? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei, han har sagt at han gjerne blir å utvikler seg mer i RBK dersom rbk ikke vil selge han, men at det selvfølgelig er smigrende å få tilbud fra andre klubber. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Herregud. La heller Sapara gå! Det er jo det Rosenborg vil. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tettey får først vise at han kan være stabilt god over tid. Dette første halvåret har vært bra, men han har fremdeles mye han kan lære av å være i Rosenborg. Dersom han fortsetter storspillet så er han en kandidat til å bli solgt i vinter/neste sommer. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 I kveld spiller RBK 1.kamp i den første kvalifiseringsrunden til Europa League (tidligere UEFA cup) Kampen vil ikke overføres på tv, men du kan følge tekstoppdatering på RBK.no eller høre den gratis på Radio-Adressa. Link: Radio-Adressa: http://www.adressa.no/radio/ Link: tekstoppdatering på RBK.no http://www.rbk.no/info/article143579.ece Kampen starter klokken 20. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, skal vi tippe resultater da? Tror Rosenborg cruiser inn til 4-0. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Shade tippet 10-0 over tlf i stad. Jeg tror på 6-0. Blir vel kos med Radio Adressa. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) 6-1 tipper jeg. 3x Prica, Olsen, Konan Ya og Sellin. EDIT: Prica starter ikke, så da tror jeg Ivers scorer 2, Zahora, Olsen, Konana Ya og Prica med et hver. Endret 2. juli 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring. Er det opplest og vedtatt at Tettey må ut (for å styrke det norske landslaget) så fort han spillt seg til fast plass på RBK? Jeg synes vi skal beholde han så lenge vi kan og jeg tror Tettey ønsker å bli en stund. Han har ikke, hvertfall som jeg har fått med meg, et stort ønske om å komme seg ut fortest mulig, som en del andre norske spillere. Hvis Tettey takler nivåforskjellet til en større liga, f.eks den franske eller den spanske, så er det vel ingen tvil om at det kan slå positivt ut for det norske landslaget, gitt at han får spille selvfølgelig. Jeg synes uansett det er urettferdig av RBK å ikke gi spilleren en mulighet når budene som kommer inn er så hinsides høye. Men for alt jeg vet kan det godt være at Hoftun har tatt en prat med Tettey. Så han skal gjøre som Doffen og Braaten? Gå på en skikkelig smell i Premier League? Jeg er vel for så vidt enig i at flere utenlandsproffer vil gagne landslaget, men alt til sin tid. Man tjener ingenting på å dra for tidlig. Vi kommer ikke VM i 2010 uansett, se fremover. Tettey har heller ikke noe ønske om å dra ut enda, hvorfor skal man selge en god spiller som vil bli? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Man. City spilte visst på Færøyene i fjor i følge Hamren, resultatet ble 2-0 til city så intet kjempe resultat. Er lurt å ikke undervudere motstanderen selvom RBK skal være et bedre lag. Endret 2. juli 2009 av Nipps Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 "Også roper keeper "keeeeperrrr"..." - Petter Rasmus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 "Også roper keeper "keeeeperrrr"..." - Petter Rasmus Neinei Keeepøæeaæræeeæer! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Haha, yes. Petter Rasmus er tidenes radiokommentator. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Skal på Godset-RBK men trenger billetter, hvor er det best å skaffe? Billettservice? Kjernen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå