Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAAAAAA. PRICAAAAAA! *Gjenopplever målet*

 

Så deilig å ta tre poeng på Ullevaal. Spådde at Enga ville være de største utfordrerne i årets liga, men nå har vi slått dem to ganger. :D

 

Også var det HERLIG å se hele svingen full av trøndere/rbk-fans. Vi banket Enga, både på banen og på tribunen. Norges beste supportere, uten tvil. Perfekt slutt på en fin fin sommerhelg.

Lenke til kommentar

Svett, varmt og deilig.

Jeg elsker deg Rade Prica! :p

 

Igjen snur vi en bortekamp i andre omgang, slik vi gjorde mot både Start og Lillestrøm.

Dette vitner om ett topplag som aldri gir opp og faktisk er så gode at de får uttelling for det de gjør.

Vi hadde i mine øyne initiativet igjennom hele kampen, og Vålerengens Idrætsforening kan gå hjem og legge seg.

Dokk e alle fra Nord-Odalen!

Lenke til kommentar

Enga bør holde seg til hockey. De tåler ikke varmen.

 

Vi må jo nesten gi en takk til Muri, som så det for gæli å la alle RBK-sjansene gå til spille. Jeg var faktisk ikke så misfornøyd med uavgjort mot slutten der, men herregud det var herlig å se headingen til Prica gå i gållen. Et par klapp til Tettey og som ga målgivende. Han kjempet gjennom kampen uten å prestere så veldig mye. Men det ble uttelling til slutt.

Lenke til kommentar

Høydepunkt fra kampen:

"Doffen har daua!!" - Da han ble båret ut

Stemningen etter 1-2 målet.

Per og Tettey som la seg oppå Dawda Leigh etter kampen og gjorde pulebevegelser.

 

Ellers:

RBK har avslått bud på 27 mill for Tettey. Rennes har kommet med nytt bud.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Heter vel avslått? Om Rbk har avsluttet Tettey saken,så kan ikke Rennes komme med nytt bud.

 

Håper ikke Tettey drar helt enda,siden det blir trist å ikke ta min meget morsome parodi av han på festlig lag.

 

''Sånn gjør æ på fifa''\ ''Sånn har æ gjort på fifa''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Rosenborg skal ha takket nei til det forbedrede budet på Alexander Tettey.

 

 

link: http://www.rbkweb.no/vis/6960

 

Rimelig kaldt av RBK å avslå sånne tilbud sånn med engang. Tydelig at Brakka har en klar mening om hvor mye som skal til.

 

Rart at det ikke er mye interesse i Sapara. Han har ikke hatt så bra sesong så langt men tror ikke det skal så mye til for å kjøpe han.

Lenke til kommentar
Rosenborg skal ha takket nei til det forbedrede budet på Alexander Tettey.

 

 

link: http://www.rbkweb.no/vis/6960

 

Rart at det ikke er mye interesse i Sapara. Han har ikke hatt så bra sesong så langt men tror ikke det skal så mye til for å kjøpe han.

 

Skadeplaget og litt for gammel til å håpe på en alt for stor utvilkling.

 

Synes det er synd at ikke Tettey får muligheten til å prøve seg på et bedre nivå, RBK kan ikke forvente at noen skal betale mer enn det som er bydd - det er allerede alt for mye.

Lenke til kommentar

Toill. Tettey har fortsatt så å si hele karrieren foran seg. Det er vel først nå han er virkelig trygg og sikker på laget, så jeg skjønner godt at RBK vil ta vare på han så lenge de kan. Vi må jo høste fruktene som har grodd så lenge. At de gjør det i resultater fremfor penger har jeg ikke noe imot.

Lenke til kommentar

Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring.

Lenke til kommentar
Forskjellen på meg og dere er vel at jeg driter rotta i tippeligaen, tippeligaen gir meg null og niks i underholdningsverdi. Det jeg derimot bryr meg litt om er norsk landslagsfotball, og jeg mener den hadde hatt godt av å ha flere nordmenn med regelmessig internasjonal erfaring.

 

Er det opplest og vedtatt at Tettey må ut (for å styrke det norske landslaget) så fort han spillt seg til fast plass på RBK?

Jeg synes vi skal beholde han så lenge vi kan og jeg tror Tettey ønsker å bli en stund. Han har ikke, hvertfall som jeg har fått med meg, et stort ønske om å komme seg ut fortest mulig, som en del andre norske spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...