DJ_Dark Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 LEKESTUE, LEKESTUE, VI E ROSENBORG! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Noen her som kommer til Ullevaal på Søndag? I'll be there. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg kommer bussende fra Trondheim=) Tror desverre ikke at det blir utsolgt på feltet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 http://www.portal.fo/?page=kykmyndir&km=144 Denne ble postet på Kjernen sitt forum.. Hysterisk morsomt å høre på han fyren som snakker sånn 50 sekunder ut i filmen. Enda morsommere å lese kommentarene på Kjernenforumet. Færøysk må jo være det morsomste språket ever! Nordlending, en fyr fra sogn, engelskmann, danske og alt på en gang jo! Kjempemorsomt! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Man klarer nesten å lese artikkelen også http://www.sportal.fo/?lg=62482 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) http://www.portal.fo/?page=kykmyndir&km=144 Denne ble postet på Kjernen sitt forum.. Hysterisk morsomt å høre på han fyren som snakker sånn 50 sekunder ut i filmen. Enda morsommere å lese kommentarene på Kjernenforumet. Færøysk må jo være det morsomste språket ever! Nordlending, en fyr fra sogn, engelskmann, danske og alt på en gang jo! Kjempemorsomt! Hoillt fantastesk! Leikfest! Man må bare elske ansiktsuttrykket hans. Endret 25. juni 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 "- Vit eru sera væl nøgdir við lutakastið. Vit kundu eitt nú fingið eitt lið frá Kasakstan, har tíðarmunurin hevði stórur. Tað hevði verið ræðuligt. Men nú sleppa vit bíðliga við ferðing og øðrum, sigur Nils Skutle, dagligur leiðari í Rosenborg, við RBK.no." Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Noen her som kommer til Ullevaal på Søndag? I'll be there. Kjører egen bil ned på lørdag, opp på mandag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Danne91 og meg blir stående ved tromma og synge som f. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ender vel opp rundt tromma jeg også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Ender vel opp rundt tromma jeg også Se etter 4 tynne og en feit en. Der er vi. Helst med flagg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da kan du holde utkikk etter to feite, med briller. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hoill brilljan? Jeg er forresten han nordlendingen med delvis pondus. (Følte for å legge ut en beskrivelse, var da så mange som gjorde det) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hoill brilljan?Jeg er forresten han nordlendingen med delvis pondus. (Følte for å legge ut en beskrivelse, var da så mange som gjorde det) Som kommenterte så mye mot Stabæk? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Høhø, nei var nok ikke meg det. Kom så seint at jeg måtte stå helt alene oppmed taket. Edit: Er du Evileyes? Endret 26. juni 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Rettelse. Blir nok 6-7 tynne og en tykkere en. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg pleier å stå et stykke opp midt på. Meg og en anna kis på samme alder, og muligens en til. Kommer for sent til 9 av 10 kamper. Blir sannsynligvis ikke Ullevaal på meg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Høhø, nei var nok ikke meg det. Kom så seint at jeg måtte stå helt alene oppmed taket. Edit: Er du Evileyes? Nei, det er kompisen min Han bruker jo kikkert også. Endret 26. juni 2009 av Bagh Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Forøvrig synes jeg han idioten som hadde med seg sånn trompet-ting på kampen på onsdag bør lynsjes fra klokka på klokkesvingen. Håper virkelig noen anbefalte han å legge igjen den neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå