DJ_Dark Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Det er heller det at Start spilte med to stoppere som aldri har spilt med hverandre før og i tillegg er Start generelt crap. Vi vinner 3-0/3-1 i morgen. Prica med 2. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Håper det blir penge-tifo i morra. Det første Stabæk-gutta skal møte på Lerkendal er en påminnelse på at de er blakke og dårlige. På banen tror jeg Stabæk skal få slite både mot det sterke forsvaret og angrepet. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da har NSÍ Runavik fått byttet slik at de har hjemmekamp først. :/ Kilde: UEFA Da må man finne på noe lurt angående tur, flaks at jeg ikke hadde bestilt billetter enda. Lenke til kommentar
holdino Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 rbk er et lag som kan gå til H. hater de de rykker ikke ned. men de vinner ikke . liverpool det verste laget i fotballens historie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 rbk er et lag som kan gå til H. hater de de rykker ikke ned. men de vinner ikke . liverpool det verste laget i fotballens historie nà nà,smábarn. mà slutte á drikke ciderbrus.. forøvrig sá kan dagen kamp fort bli et antiklimax. rbk har ikke spilt spesialt bra hjemme. men defansivt har de vært bunnsolide. tipper 1-0 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Lenge siden jeg har kunnet dra på stadion nå, gleder meg! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ser ut til at det blir fullsatt og greier, dette blir knallspennende. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Lenge siden jeg har kunnet dra på stadion nå, gleder meg! Du er ikke alene! Jeg har ikke vært der siden i fjor sommer. Gleder meg til å komme tilbake til stadion. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Holder vi nullen i dag tangerer vi klubbrekorden med 5 kamper på rad uten å slippe inn mål. Mente det var det som var rekorden. Selv synes jeg det hørtes lite ut. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Med uavgjort eller seier i dag så tangerer vi rekorden fra '95 med antall kamper uten tap. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Da ble det seier i dag også, begynner å venne meg til det ja.... :!: Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I lang lang ti' så va vi nummer en, no tar vi sats, atter bli vi suveren! Halvveis i sesongen og ubeseiret, lover jo godt. Håper det blir noen gode kamper ut i europa også, som kan skape oppmerksomhet og inntekter. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I lang lang ti' så va vi nummer en, no tar vi sats, atter bli vi suveren! Halvveis i sesongen og ubeseiret, lover jo godt. Håper det blir noen gode kamper ut i europa også, som kan skape oppmerksomhet og inntekter. Tro om noen lag i det hele tatt har gått ubeseiret gjennom en hel sesong... ?? Det kan jo skje i år Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Godt å se laget samle poeng nå. Men en hel sesong uten tap ser jeg på som veldig usannsynlig. I og med at laget må spille to kamper i uka om det blir avansement i cup og euroliga, tror jeg det kan gå utover tippeliga-kampene. Men det blir da. Akkurat nå er det internasjonal klasse over RBK, spesiellt forsvaret. Spent på om det varer over sommeren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Godt å se laget samle poeng nå. Men en hel sesong uten tap ser jeg på som veldig usannsynlig. I og med at laget må spille to kamper i uka om det blir avansement i cup og euroliga, tror jeg det kan gå utover tippeliga-kampene. Men det blir da. Akkurat nå er det internasjonal klasse over RBK, spesiellt forsvaret. Spent på om det varer over sommeren. Kanskje det ja, men det er lov å håpe.... hadde vært dritrått av RBK og gått gjennom hele sesongen uten tap, tatt "the double" og gjort det bra i europacupen samtidig. IKKE umulig.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sommerovergangene kommer nok til å avgjøre sesongen er jeg redd. Hadde det ikke vært for samarbeidet mellom Ciljan og Tettey i dag så tror jeg det ikke hadde gått så bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) 12 poeng til så har dere 47, samme dere vant med i 2005. Endret 24. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Troillan på topp. bombe. Fin kontroll i dag, men vi får som sagt håpe at det varer utover høsten. Slik som Sappi sa det: "We are the best team in Norway". Til helvete med Stabæk og pælmefotball btw. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 35 poeng ved halvspilt, lov å håpe på 70 ved endt serie? Forøvrig begredelig fotball av Stabæk, pælme opp på en svenske som ikke løper etter ball, men bare rett frem. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjernen prøver å gjøre alvor av å reise med leid båt til Færøyene. Blir sikkert tidenes bortetur, og jeg er bortreist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå