Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
rbk er et lag som kan gå til H. hater de de rykker ikke ned. men de vinner ikke .

 

 

liverpool det verste laget i fotballens historie :ohmy:

nà nà,smábarn. mà slutte á drikke ciderbrus.. forøvrig sá kan dagen kamp fort bli et antiklimax. rbk har ikke spilt spesialt bra hjemme. men defansivt har de vært bunnsolide. tipper 1-0

Lenke til kommentar
I lang lang ti' så va vi nummer en, no tar vi sats, atter bli vi suveren!

 

Halvveis i sesongen og ubeseiret, lover jo godt. Håper det blir noen gode kamper ut i europa også, som kan skape oppmerksomhet og inntekter.

Tro om noen lag i det hele tatt har gått ubeseiret gjennom en hel sesong... ??

 

Det kan jo skje i år :p

Lenke til kommentar

Godt å se laget samle poeng nå. Men en hel sesong uten tap ser jeg på som veldig usannsynlig. I og med at laget må spille to kamper i uka om det blir avansement i cup og euroliga, tror jeg det kan gå utover tippeliga-kampene. Men det blir da. Akkurat nå er det internasjonal klasse over RBK, spesiellt forsvaret. Spent på om det varer over sommeren.

Lenke til kommentar
Godt å se laget samle poeng nå. Men en hel sesong uten tap ser jeg på som veldig usannsynlig. I og med at laget må spille to kamper i uka om det blir avansement i cup og euroliga, tror jeg det kan gå utover tippeliga-kampene. Men det blir da. Akkurat nå er det internasjonal klasse over RBK, spesiellt forsvaret. Spent på om det varer over sommeren.

Kanskje det ja, men det er lov å håpe.... hadde vært dritrått av RBK og gått gjennom hele sesongen uten tap, tatt "the double" og gjort det bra i europacupen samtidig. IKKE umulig.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...