Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært utrolig gromt! Har sjekka priser i omtrent en time allerede :new_woot:

Koster et par hundre per natt om man sover på hostel. Billigste fly er 1700 t/r og billigste båt som jeg har funnet til nå må man til Danmark for. 350 hver vei i så fall. Båt hadde jo vært det beste med tanke på historie. *humre*

 

1500 innlegg ja, hoho.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Jepp, men de 14 kampene uten tap har dessverre ikke vært helt overbevisende enda.

 

Men du mener altså at Stabæk har overbevist etter 1 "god" kamp? :roll:

 

Du har en lang historie med å tillegge folk meninger Nipps, du fortsetter i god ånd! :thumbup:

 

 

Nei, jeg sier at RBK har spilt flere drittkamper og ikke overbevist i det hele tatt, laget har svært sterkt potensiale og makskapasitet, men har spilt ujevnt. Heldigvis glimter de med nydelig spill i noen kamper og deler av kampen. Men alt i alt, så er jeg ikke helt overbevist om at det kommer til å være noe cruising involvert i framtida og selv om jeg regner med vi tar Stabæk, så trenger man ikke glorifisere laget.

 

Kommentaren var at Stabæk spilte en bra kamp, og at det var et ops til RBK at de ikke nødvendigvis er ute av leken etter "gullsyndrom" og at man ikke skal regne med en lett seier.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Noen som har vært på Lerkendal i år, som vet om de sjekker billetten nøye i år? Det står jævlig dårlig skrevet det der med studentprisen på billetter, så lurer på om det er noe problem å kjøpe de, selv om jeg er 19? Og ja, jeg er student.

Jeg har kjøpt billett med studentrabatt 2 ganger i år, men ingen av gangene ble det sjekket.

Lenke til kommentar
Nei, jeg sier at RBK har spilt flere drittkamper og ikke overbevist i det hele tatt, laget har svært sterkt potensiale og makskapasitet, men har spilt ujevnt. Heldigvis glimter de med nydelig spill i noen kamper og deler av kampen. Men alt i alt, så er jeg ikke helt overbevist om at det kommer til å være noe cruising involvert i framtida og selv om jeg regner med vi tar Stabæk, så trenger man ikke glorifisere laget.

 

Kommentaren var at Stabæk spilte en bra kamp, og at det var et ops til RBK at de ikke nødvendigvis er ute av leken etter "gullsyndrom" og at man ikke skal regne med en lett seier.

 

Neida, de har ikke valset over "alle" lag, men tabellen forteller fortsatt hvor lagene står og hva de har prestert.

 

Så klart ikke, men det skulle vel vært omvendt i artikkelen fordi RBK har vært bedre enn Stabæk :roll:

Lenke til kommentar

"Eh" som RBK har sakt tidligere eller letter sakt Erik Hamren og spiller gruppa er at de ikke tar lett på NOEN motstander. Men fortsatt får de kritikk, ennå de har prestert best i år.

 

At Stabæk vant 5-0 en gang er ikke særlig overbevisende..

 

Så fortsatt burde vel også Stabæk passe seg like mye som RBK burde passe seg..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...