Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Amatøranalyse-warning.

Nja, kan jo være positivt om Aafk konsentrerer seg om en spiss istedet for to, kanskje den som er tenkt mest hodesterk. Da kan vi "lure" dem ved å spille mer langs bakken, noe som jeg tror er til vår fordel selv om dekket er såpass dårlig.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reka, syng en sang. Reka Reka syng en sang. :p

Fint å se at RBK spiller god fotball selv uten Annan, Dorsin og Lustig. Spent på om det defensive holder seg gjennom andre omgang. En eller annen kamp må jo RBK spille to gode omganger og. Iversen setter jo minst en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det bare jeg som mener Rada var bedre med hår?

Men mål skal han ha. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
De siste 18 årene har Rosenborg ikke vunnet serien tre ganger. Det sier alt.

Tok litt tid før jeg skjønte denne. :p

En sikker seier i dag. Godt defensivt, gode offensive løp. burde jo hatt noen mål til, men blir for dumt å klage etter et slikt resultat på fantastiske Color Line-stadion. Fint å se unggutta slippe til! Kjellemann gjør det enormt før målet til Rade da! :D

Lenke til kommentar

Jeg mener dette er den beste kampen vi har spilt hittill i år.

Og da tenker jeg mest på at vi har 4 faste spillere ( pluss noen til) ute og spiller sånn sett med et b-lag.

Likevel styrer vi hele kampen og spiller en hel kamp, mot for det vi har gjort tidligere i år, der vi stort sett har spilt en omgang i hver kamp.

Lenke til kommentar

Konge at Kjella kommer inn og gir målgivende. Det neste blir vel at Zahora kommer å scorer hatrick.

Men har på følelsen at RBK trenger det forspranget vi får nå, til sensommeren og høsten. Vi har jo seriøse planer om EU-ligaen, mens resten av tippeligaen skal legge inn innspurten i hjemlig liga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...