Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tettey har tatt syvmilssteg i år og det vil være vanskelig å finne noen som kan fylle hans sko. For 30 millioner blir det derimot vanskelig å si nei. Spørsmålet er bare hva som vil skje dersom enda flere sentrale midtbanespillere forsvinner (Sapara, Skjelbred og Annan er alle hete på overgangsmarkedet). Rosenborg bør ikke selge mer enn maks 2 midtbanespillere denne sommeren. Det kan vise seg vanskelig å finne en erstatter til f.eks Tettey og Sapara.

Lenke til kommentar

Ikke under kampen vel? :p

 

Herlig kamp i dag, bare synd effektiviteten kom så sent, men bra med litt spenning. Iversen har hatt en stor utvikling siden i fjor, fyren er jo en ordentlig goalgetter. Prica er det og klasse over. I forsvaret er jeg imponert over Stadsgaard, han var stor i dag. Rask, god med ball og sterk i hodedueller.

 

Nøgd!

 

edit: Rimelig feit præll på Prica og i garderoben. Svenskene fornekter seg ikke. :p

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Noen som vet hva det skjedde med Madsen, tror det var han som lå nede så lenge?

 

Greit at det er kjipt med motstandere som ligger og griner over ingenting, men det så jo rett og slett fælt ut. Så jo ut som dødskramper fra midt ståsted. Når skadene får slik karakter er det bare å holde kjeft, ingen "La n dø" fra min side i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Det som var ganske bra var at han fikk skuldra ut av ledd når han prøvde å dytte en RBK-spiller.

Hahahaha :D

 

"Han må ha hjelp til å ronke" var også fin.

:!:

 

 

 

Bra å se at vi vant i går, selv om jeg ikke så kampen. Også veldig SKUFFET at Daglish ikke sendte meg oppdateringer under kampen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...