Nord-Skandinav Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, det er det. Er vel vanligvis samlingspunkt for RBK-supportere ved bortekamper også. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 http://www.rbkweb.no/vis/6887 Synd å se Torbjørnsen dra, særlig med den merittlista. Men håper de fortsetter samarbeidet selv om han ikke jobber for RBK lengre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det var ikke bra, nei. Thorbjørnsen står for en del gode kjøp. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det var ikke bra, nei. Thorbjørnsen står for en del gode kjøp. Hvilke andre enn Sapara? Jeg mener han er hypet. Særlig etter den andre "Afrika-fiaskoen". Les: Traore og Konan. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Staatsgård, Demidov og Annan. Selv om han kanskje ikke stod 100 % for at de ble hentet, eller "speidet" seg fram til den. Kan vel heller si involvert i en del kjøp, som det står i artikkelen. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bydd 26.5 mill for Tettey: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=576187 Brakka sier vel ja til dette, vil jeg tro Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Mange dollar det der ja. Blir vel over 30 mill (kroner) tilsammen. Tviler på at brakka avfeier det budet. Endret 13. juni 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tettey har tatt syvmilssteg i år og det vil være vanskelig å finne noen som kan fylle hans sko. For 30 millioner blir det derimot vanskelig å si nei. Spørsmålet er bare hva som vil skje dersom enda flere sentrale midtbanespillere forsvinner (Sapara, Skjelbred og Annan er alle hete på overgangsmarkedet). Rosenborg bør ikke selge mer enn maks 2 midtbanespillere denne sommeren. Det kan vise seg vanskelig å finne en erstatter til f.eks Tettey og Sapara. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Slik som laget er nå har vi nesten et luksusproblem på midtbanen. Får vi så mye penger for samtlige er de vanskelige å holde på alle sammen. Ille nok om kun Sapara forsvinner. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvor spiller Demidov i dag? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Var det bare meg eller snuset Iversen? Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Var det bare meg eller snuset Iversen? Var en feit præll i overleppa der ja. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Ikke under kampen vel? Herlig kamp i dag, bare synd effektiviteten kom så sent, men bra med litt spenning. Iversen har hatt en stor utvikling siden i fjor, fyren er jo en ordentlig goalgetter. Prica er det og klasse over. I forsvaret er jeg imponert over Stadsgaard, han var stor i dag. Rask, god med ball og sterk i hodedueller. Nøgd! edit: Rimelig feit præll på Prica og i garderoben. Svenskene fornekter seg ikke. Endret 13. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Der ser dere unger. Snus hjelper på målteften. Men snus eller ikke snus, RBK vinner fortjent. Det var så ufattelig deilig at det begynte å renne inn mål når Godset lå på bakfoten hele kampen. Herlig slutt på en ganske kjip kamp. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som vet hva det skjedde med Madsen, tror det var han som lå nede så lenge? Greit at det er kjipt med motstandere som ligger og griner over ingenting, men det så jo rett og slett fælt ut. Så jo ut som dødskramper fra midt ståsted. Når skadene får slik karakter er det bare å holde kjeft, ingen "La n dø" fra min side i den situasjonen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jepp. Det ble en "dra'n av banen" fra meg da, men han fikk jo applaus når han endelig kom seg av. Det som var ganske bra var at han fikk skuldra ut av ledd når han prøvde å dytte en RBK-spiller. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 "Han må ha hjelp til å ronke" var også fin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Det som var ganske bra var at han fikk skuldra ut av ledd når han prøvde å dytte en RBK-spiller. Hahahaha "Han må ha hjelp til å ronke" var også fin. :!: Bra å se at vi vant i går, selv om jeg ikke så kampen. Også veldig SKUFFET at Daglish ikke sendte meg oppdateringer under kampen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå