Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det vel naturlig å tro, etter Tettey sin fantastiske sesong så langt?

 

På generelt grunnlag mener jeg PCS er en bedre spiller enn Tettey, men ikke når en ser på sesongen så langt i år. Bare venter på at PCS skal bli like bra som han var før han brakk foten. Før den tid var han helt sinnsykt rå.

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Ser at det er spansk interesse for Tettey. Håper RBK får noen kroner hvis de velger å selge ham. Personlig mener jeg faktisk at han vil være et større tap enn f.eks Skjelbred.

Jaha?

Det mener jeg også. Tettey har gjort fantastiske fremsteg mens Per har stått på stedet hvil de siste par sesongene. Tettey er det nærmeste Norge har en komplett boks-til-boks-spiller, at landslagsledelsen ikke ser det er for meg helt uforståelig.

Med unntak av Bernt Hulsker så er det ingen nordmenn som har skåret flere mål enn Tettey i årets sesong, og det fra en defensiv midtbaneposisjon. Slå den!

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Ser at det er spansk interesse for Tettey. Håper RBK får noen kroner hvis de velger å selge ham. Personlig mener jeg faktisk at han vil være et større tap enn f.eks Skjelbred.

Jaha?

Det mener jeg også. Tettey har gjort fantastiske fremsteg mens Per har stått på stedet hvil de siste par sesongene. Tettey er det nærmeste Norge har en komplett boks-til-boks-spiller, at landslagsledelsen ikke ser det er for meg helt uforståelig.

 

De fleste andre enn Rosenborg har nok Tyrkiakampen friskt i minne. Tettey kaptein og på sentral midtbane gikk ikke så bra det. Men i år har han vært rå.

Lenke til kommentar

Nja. Han fikk en sjangse og tok den ikke. Han var jo den desidert dårligste norske spilleren den kampen. Uansett synes jeg han fortjener ny sjangse snart. Norge burde droppet tanken om VM2010 og heller satset på å bygge et lag med unge spillere mot EM2012.

 

Men over til noe annet. RBK takker nei til bud på 15 millioner for Tettey. Synes ikke de burde forvente/krever mye mer for ham.

 

Edit: Dessuten så har ikke Tettey noen såkalte "ekstremferdigheter". Det er jo den typen spillere Drillo vil ha med for Norge. En kan si hva en vil om det, men Drillo er nok den nordmann med mest kompetanse på å sette sammen et slagkraftig lag av middelmådige spillere.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Dessuten så har ikke Tettey noen såkalte "ekstremferdigheter". Det er jo den typen spillere Drillo vil ha med for Norge. En kan si hva en vil om det, men Drillo er nok den nordmann med mest kompetanse på å sette sammen et slagkraftig lag av middelmådige spillere.

 

Tettey vinner jo tilbake ballen, sender pasning og går på løp. Bør da funke utmerket i Drillos taktikk. Men er enig i det du sier om VM-laget. Om det ikke blir seier mot Nederland så blir det heller ikke noe VM. Da bør det fylles på med spillere som enda ikke har fått sjansen og gå bort ifra de gamle faste.

Lenke til kommentar

Hei noen fra Oslo-området her ? Jeg skal til huvedstaden i forbindelse med AC/DC-konserten på mandag så jeg må se Godset-kampen på pub i Oslo. Hvilket sted er å anbefale for en RBK-fan? Gjerne et sted der det er trygt å gå med skjorta på og juble for troillan!

 

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar

Husker jeg var i samme knipe i fjor når jeg var på Springsteen. Var på en pub som ligger like ved Spektrum. Husker ikke hva den het, men er en hund i logoen om jeg husker rett. Vet hvertfall at Kjernen har brukt den som oppvarmingsplass før Ullevaal.

 

edit: Mulig det var Two Dogs jeg var på ja.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...