Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke at det går an. Edvartsen er en smurf. Når han ser at passningen blir sendt AV en glimt-spiller til Londak, må han jo bare overse at linjedommeren vinker med flagget. Hadde fra før ikke særlig sansen for dommeren, men nå, etter kampen, ser jeg på han som en av de aller dårligste dommerne i Norge. Dette BØR få konsekvenser!

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke at det går an. Edvartsen er en smurf. Når han ser at passningen blir sendt AV en glimt-spiller til Londak, må han jo bare overse at linjedommeren vinker med flagget. Hadde fra før ikke særlig sansen for dommeren, men nå, etter kampen, ser jeg på han som en av de aller dårligste dommerne i Norge. Dette BØR få konsekvenser!

Enig med deg og jeg MENER faktisk en av de dårligste i Norge og ikke bare i tippeligaen hvis noen lurte på det.

 

Edit:

Dommertabbe kaller de det, der er jeg helt uenig. Tabbe er det en situasjon der dommer ikke får med seg noe han burde se. I denne situasjonen ser dommeren alt men kan enkelt å greit ikke reglene noe som er en fordel når man dømmer fotball på toppnivå.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...