Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, fy faen. Det der hjelper ikke akkurat. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 OH AH SAPARAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja! Faen DJ du røpet det målet. Akkurat når jeg oppdaterte her ble det blåst frispark. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ja!Faen DJ du røpet det målet. Akkurat når jeg oppdaterte her ble det blåst frispark. Se på TV2 Sport da. Er jo gratis i dag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke digital dekoder. Men jeg overlever med RadioAdressa. Petter Rasmus har noen gullkorn underveis. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hærlig! Troillan på topp i ei god stund trur æ. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tettey igjen gitt. Makan til målteft han har da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Om Odd hadde fått inn utligning mot M*lde så hadde det jo blitt riktig så kos.. Og der er det 4-0 ja. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, krysser fingrene inn for Odd nå. Håper på et mål fra Zahora nå !, det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 haha, Erik Hamren klager på dommerne. At det var 4 dommere utpå banen der med headset som ikke så straffen RBK ble snytt for, så Hamren tror de hører på musikk istede for å kommunisere med hverandre. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg fatter ikke at det går an. Edvartsen er en smurf. Når han ser at passningen blir sendt AV en glimt-spiller til Londak, må han jo bare overse at linjedommeren vinker med flagget. Hadde fra før ikke særlig sansen for dommeren, men nå, etter kampen, ser jeg på han som en av de aller dårligste dommerne i Norge. Dette BØR få konsekvenser! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pokker, nå kommer Tettey til å begynne å skyte vilt igjen.. :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Pokker, nå kommer Tettey til å begynne å skyte vilt igjen.. :S "Æ gjør dette på fifa hver dag!" Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Herllich resultat, håpløs dommer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rar avgjørelse av Edvartsen, som virkelig bør trekke seg tilbake før han ødelegger enda mer. Vanligvis gir han jo alt for billige straffer, her ble det omvendt Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg fatter ikke at det går an. Edvartsen er en smurf. Når han ser at passningen blir sendt AV en glimt-spiller til Londak, må han jo bare overse at linjedommeren vinker med flagget. Hadde fra før ikke særlig sansen for dommeren, men nå, etter kampen, ser jeg på han som en av de aller dårligste dommerne i Norge. Dette BØR få konsekvenser! Enig med deg og jeg MENER faktisk en av de dårligste i Norge og ikke bare i tippeligaen hvis noen lurte på det. Edit: Dommertabbe kaller de det, der er jeg helt uenig. Tabbe er det en situasjon der dommer ikke får med seg noe han burde se. I denne situasjonen ser dommeren alt men kan enkelt å greit ikke reglene noe som er en fordel når man dømmer fotball på toppnivå. Endret 1. juni 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Joda, han kan da reglene. Problemet er at han stoler mer på linjemannen sin, enn på seg selv. Han er jo på vei til å dømme straffe, helt til han ser linjemannen er oppe med flagget. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer det til å bli flere gratis RBK-kamper på TV 2 Sport? Typisk at jeg satt på flyet hjem den ene gangen det er gratis.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer det til å bli flere gratis RBK-kamper på TV 2 Sport? Typisk at jeg satt på flyet hjem den ene gangen det er gratis.... Jeg fikk heller ikke sett kampen. Men det er TV2 det er snakk om, så det blir vel en stund til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå