Armageddon Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 http://fotball.adressa.no/mesterligaen/article86622.ece Kjipe ting. TV3 får ikke til å sende Astana-kampen i morgen. Nå må vi sitte på adressa.no som idioter, å slite ut f5-knappen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jaja, der var Braathen solgt. En god ting syns egentlig jeg. Han har vært håpløs i år :/ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Han har alltid vært håpløs i Rosenborg. Passer ikke helt inn spør du meg. En fantastisk spiller som kan gjøre utrolige ting, men han har aldri vært Rosenborgmateriale i mine øyne. Håper for all del han gjør det bra på fotballøya. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Han har alltid vært håpløs i Rosenborg. Passer ikke helt inn spør du meg. En fantastisk spiller som kan gjøre utrolige ting, men han har aldri vært Rosenborgmateriale i mine øyne.Håper for all del han gjør det bra på fotballøya. 9185221[/snapback] Håpløs syns jeg var å ta litt i..... Han har da absolutt hatt en del øyeblikk i RBK-trøya, men at han, på grunn av at han ikke passer helt inn i systemet, ikke fikk spilt opp mot det han har potensiale til, kan jeg være enig i....... tror nok det skal være fullt mulig å finne en kantspiller som passer bedre inn i Rbk-systemet ja Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Virker som at motivasjonen har manglet for han i det siste. Han har jo gjort det veldig bra i Champions League. Men syns det er litt talentløst gjort om han har holdt tilbake, bare fordi det er Tippeliga. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 0-1! Konè scorer etter tre minutter!! Bra åpning på CL-eventyret. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 KONE!!! Hurra meg rundt. 3 minutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hvor ser dere den!? Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hører vel på Radio Adressa siden at TV3 ikke fikk sende kampen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Fikk de ikke? Hahaha. EDIT: Den funker ikke! Endret 1. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette. edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag.. Endret 1. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Tror Astana var forbanna på Rosenborg/TV3 fordi hjemmekampen skulle spille så sent på kvelden. Derfor trakk de seg ifra kontrakten med TV3. Mulig vi får se video ifra kampen senere på RBK-TV. Uansett så høres det bra ut dette. edit: Finn deg en god gammel FM Radio. Blir kanskje litt verre om du ikke befinner deg i Trøndelag.. 9187027[/snapback] Bor i Asker, så jeg er temmelig eid der.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Adressa.no - RadioAdressa, DJ_Dark? Dette blir lett! Satser på en 4-0 seier idag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Holder RBK nullen nå så er jeg fornøyd. 0-1 borte mot Astana er i mine øyne bra. 0-2 er selvsagt dobbelt så bra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Adressa.no - RadioAdressa, DJ_Dark? Dette blir lett! Satser på en 4-0 seier idag 9187065[/snapback] RadioAdressa funker ikke... EDIT: Endelig funker den. Endret 1. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sitter å hører Radio Adressa på nett jeg så den fungerer... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Det funker i Explorer, men ikke Firefox.. edit: Glem det.. Funker ikke her heller. Endret 1. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det fungerer i Firefox også. ;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det funker i Explorer, men ikke Firefox.. 9187122[/snapback] Funker hos meg på firefox nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå