Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jarstein kommer til å stå på søndag, og han kommer til å gjøre en kjempekamp. Jada, alt er bra.

Fuuull kontroll. Yeeah.

 

Hehe, litt skeptisk til den ja.

 

Man får håpe det beste da, og nå skal det sies at keepern til Viking ikke er stort bedre :p

Endret av Nipps
Lenke til kommentar

Hehe, godt poeng. Ser for meg litt "Sånn redder Myhre" på søndag, men jeg skal hvertfall ikke synge den så høyt. Jeg har en drøm om at både keeper, forsvar og angrep kan spille på sitt beste i hvertfall et par kamper til i år. Kjipt å se at ting faller sammen etter pause, eller at alle sjansene er for ingenting. Viking virker så langt som den farligste motstanderen av de større lagene i ligaen. Men vi er farligst.

Lenke til kommentar

"Sånn redder begge, og begge redder sånn" ? :p

Håper egentlig at vi hopper over den sangen. Vi står vel litt i glasshus og da skal man være forsiktig med steinen.

 

Angående kampen så er dette en kamp vi skal og bør vinne skal vi være ett topplag.

Viking har vel ikke akkurat vært gode i år.

At de er den farligste mostanderen av de større lagene viser jo i år ingenting. De større lagene ligger jo ifra bunn og opp til midt på tabellen.

Lenke til kommentar
"FOR SÅNN REDDER VI I NORGE, I NORGE REDDER VI SÅNN!" Den hadde vært fin i morgen. :wee:

 

Mobbe egne spillere i motgang?

Er ikke sikkert at han mobber egen keeper da. På motsatt ende står jo idioten som kostet Norge deltagelse i EM 2008 (vet at det er flere keepere som gjorde det, men han var hovedgrunnen), og som hadde en fin tabbe senest på torsdag. :)

Lenke til kommentar

Hehe. Var bra sist Myhre var på Lerkendal. Det var helt stille blant kjernen, og da sto vi jo like bak målet. Da var det jo såklart en som ropte:

"Hei Myhre, du skylde mæ et EM!" Også fulgte vi opp med "Sånn redder Myhre." Får litt dårlig samvittighet av den sangen, men han ble jo utvist i samme kamp, så den funker. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...