DJ_Dark Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Digg start på kampen, sykt artig på tribunen, etter 5 min hadde jeg vært på tv, Jarstein er Norges beste keeper, Troillan på topp. Finn feilen. Forrsten. Prica var crap i går. Vant første hodeduell etter 87 min. Endret 20. mai 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Visst du syns Jarstein er Norges beste keeper så må også Norge ha noen av verdens dårligste, fordi Jarstein har prestert dårlig! Hadde han ikke gitt retur, hadde rbk vunnet. Prica derimot som skapte noe, inkl et mål var ganske mye bedre enn Jarstein. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Visst du syns Jarstein er Norges beste keeper så må også Norge ha noen av verdens dårligste, fordi Jarstein har prestert dårlig! Hadde han ikke gitt retur, hadde rbk vunnet. Les det jeg skrev igjen. "Finn feilen." Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Aaa, right. Ironi er fine greier Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lund Hansen ble skadet i dagens 2.divisjon kamp. Det er snakk om et overtråkk. Det er første gang det skjer med ham, så det er synd, sier medisinsk koordinator Haakon Schwabe til RBK.no - Rekker han Viking-kampen på søndag? - Han har muligheter til det, men det er veldig usikkert. Vi vet mere på fredag, forteller Schwabe. http://www.rbk.no/incoming/article139551.ece Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Stakkars lunna, hver gang sjansen åpner seg, så kommer han ut for en ulykke. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kløner Jarstein på søndag og Lunna blir skadet er det tid for han blonde juniorkeeperen som jeg har glemt hva heter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Nei fy faen. Hva er sjansen for dette!? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Et "mulig" alternativ er at noen med makt vil ha Jarstein i mål, et annet er at det bare er jævla typisk, og kommer akkurat når vi ikke trenger det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror nok alle på Brakka vil se Jarstein på benken. Det hadde jo vært for hans beste og vil jeg tro. Men heller Rune enn en liten junior som har spilt i 3. div i noen måneder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Det værste var at jeg sa til kompis ved siden av meg på stadion i det innlegget kom at Jarstein kom til å drite seg ut. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det var jo max uflaks og. Måten ballen spratt på etter Jarstein slapp den gjorde at den kom for langt unna til å redde den igjen. Ballen lå jo der i et par sekunder før en fot kom frampå. Keepere glipper jo ballen ofte, men som regel får de jo den vekk eller tar den igjen. Men om en keeper er usikker på om han kan holde den skal han jo bokse den videre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Greit at situasjonen til Jarstein er vanskelig, men han har da ballen i fast grep når han lander. SÅ mister han den. Det er der katastrofen ligger. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han mister jo den på vei ned. Når han lander så merker han plutselig at han ikke har grep på den. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) OK, mulig dårlig formulert, men saken er at han tilsynelatende har ballen i fast grep uten problemer. Det vanligste når keepere mister balleni slike situasjoner er jo at de ikke får den i fast grep på første touch, og den spretter unna. Endret 20. mai 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva med Espen Johnsen? Har sansen for han og synes han burde fått en sjanse igjen. I allefall nå som Lund Hansen er skadet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Espen er vel bare enda mer skadet Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva med Espen Johnsen? Har sansen for han og synes han burde fått en sjanse igjen. I allefall nå som Lund Hansen er skadet. Skadet og uten kamptrening Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han ble operert i kneet tidligere i måneden, så han er vel ikke tilgjengelig med det første. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article138133.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå