Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Blir også forbanna når RBK legger seg såpass bakpå. Greit nok at Sandefjord presser på, men det må da gå an å utnytte det på en annen måte enn å la seg presse 10 minutter i strekk.

 

Byttene kommer alt for seint. Skjeldbred så ikke så veldig sprek ut til å begynne med, og kunne egentlig ha gått av i pausen. Dorsin gjorde også mye rart.

 

Prica og Iversen blir derimot bare bedre og bedre. Sammen med Trond Olsen er det norges beste angrepsrekke. Demidov har stålkontroll i forsvaret. Stabil og pålitelig, som en forsvarsspiller skal være. Der har Jarstein mye å lære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En keeper må jo kunne takle press. Det er jo det den rollen handler om. Jarstein er fortsatt en ung spiller og regnes allerede som en av norges beste. Men jeg er lei av at han fomler og tabber seg ut nå, i denne perioden som er så viktig for RBK. Han blir nok satt til side en stund. Er jo derfor vi har 3 keepere.

Lenke til kommentar

Så tråden da jeg surfa i nye inlegge og tenkte jeg kunne spørre når jeg først var i farta:P

Men var giga flaks at sf fikk inn den ballen på keeper tabbe delen fordi du ser han nikker balen og tror keeper får ballen og så vender han ryggen og går bort fra mål i det ballen triller bak han, mens så kommer en annen sf spiller som fra no where og kliner den inn i nettet akuratt i siste lita. Så flaks finnes i alel sporter. Men 2-2 mot sandefjord da gitt...tihi vi var i 1. div i fjor :)

Lenke til kommentar

Regner med at Lund hansen satt og gliste stort på benken. Og at Jon Knudsen og Håkon Opdal lo seg skakk av siste Jarstein Show-episode hjemme i stuene. Det skal nok ikke mye til for å vinne serien i år i Norge, for det tror jeg RBK gjør selv med en tilsvarende tabbe i hver kamp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...