Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Blir også forbanna når RBK legger seg såpass bakpå. Greit nok at Sandefjord presser på, men det må da gå an å utnytte det på en annen måte enn å la seg presse 10 minutter i strekk. Byttene kommer alt for seint. Skjeldbred så ikke så veldig sprek ut til å begynne med, og kunne egentlig ha gått av i pausen. Dorsin gjorde også mye rart. Prica og Iversen blir derimot bare bedre og bedre. Sammen med Trond Olsen er det norges beste angrepsrekke. Demidov har stålkontroll i forsvaret. Stabil og pålitelig, som en forsvarsspiller skal være. Der har Jarstein mye å lære. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Thanks alot Rune Almenning Jamtfall... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jarstein dI JÆVLA FITTE! hva faen er det som feiler den jævla homoen der?Ikke rart han er nervevrak med sånne som deg på stadion Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Håper Hamrèn tør å bruke Lunna i neste kamp. Jarstein er udugelig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En keeper må jo kunne takle press. Det er jo det den rollen handler om. Jarstein er fortsatt en ung spiller og regnes allerede som en av norges beste. Men jeg er lei av at han fomler og tabber seg ut nå, i denne perioden som er så viktig for RBK. Han blir nok satt til side en stund. Er jo derfor vi har 3 keepere. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk ikke sett ferdig sf - rbk kampen, hva ble stillinga? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk ikke sett ferdig sf - rbk kampen, hva ble stillinga? 2-2 Håper Hamrèn tør å bruke Lunna i neste kamp. Jarstein er udugelig! Enig! Hansen burde vokte buret mot viking, nå er det nok tabber! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fikk ikke sett ferdig sf - rbk kampen, hva ble stillinga? 2-2 H*n er fra Sandefjord da. Poster nok bare for å provosere. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så tråden da jeg surfa i nye inlegge og tenkte jeg kunne spørre når jeg først var i farta:P Men var giga flaks at sf fikk inn den ballen på keeper tabbe delen fordi du ser han nikker balen og tror keeper får ballen og så vender han ryggen og går bort fra mål i det ballen triller bak han, mens så kommer en annen sf spiller som fra no where og kliner den inn i nettet akuratt i siste lita. Så flaks finnes i alel sporter. Men 2-2 mot sandefjord da gitt...tihi vi var i 1. div i fjor Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Oi da ble det stille i fjøyset ved bare og nevne "tabbe" gitt....jaja. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dere var ytterst heldige, anbefales å gå stille i gangene. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Oi da ble det stille i fjøyset ved bare og nevne "tabbe" gitt....jaja. Se til å ha deg ut av fra denne tråden. Du har tydligvis ikke lest retningslinjene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Oi da ble det stille i fjøyset ved bare og nevne "tabbe" gitt....jaja. Øh. Samtlige her inne er med på at Jarstein var udugelig i dag. Vent til du er gammel nok til å få lov til å dra på kamp neste gang du skal prøve å kjekke deg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Benk Jarstein med en gang så han får sett alvoret i dette. Er ikke holdbart å tabbe seg ut slik som dette gang på gang. Håper Lunna får sjangsen og bruker den godt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lunna er keen på å få spille så tror han tar vare på den sjansen. Han vil ikke være reservekeeper noe lengre og skjønner godt at han ønsker seg bort. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg var klar og tydelig på at Hirschfeld var mye bedre da vi hentet Jarstein. Syns klubben kunne strekt seg lenger i sitt forsøk på å beholde han, men han var vel veldig bestemt på å skifte beite.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Får håpe at Jarstein er på benken i neste.. Likevell viktig at han får støtte i denne tunge perioden, men det er også viktig at Lunna får prøve seg. Endret 19. mai 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er han nødt til. Hamrén er nødt til å vise baller nå. Ikke mer kjære mor nå. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Regner med at Lund hansen satt og gliste stort på benken. Og at Jon Knudsen og Håkon Opdal lo seg skakk av siste Jarstein Show-episode hjemme i stuene. Det skal nok ikke mye til for å vinne serien i år i Norge, for det tror jeg RBK gjør selv med en tilsvarende tabbe i hver kamp... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Sandefjord har ikke tapt på hjemmebane i år.Lukter uavgjort på lang vei spør du meg. Håper Jamfall var syk på dagens keeper-trening. 20 sekund baby!. OG sandefjord hadde avspark! Nesten skummelt hvor riktig du skulle få da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå