Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg lo. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=563219 "- My ass hurts (rumpa smerter), sier slovaken til rbk.no" Men får håpe han kan spille. Nå er både Roar Strand og Annan ute. To spillere jeg kunne tenkt meg å sett fra start. Håper Demidov stepper inn som midtbaneanker men hjelp fra Tettey, og at Lago starter som midtstopper. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg lo. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=563219 "- My ass hurts (rumpa smerter), sier slovaken til rbk.no" Men får håpe han kan spille. Nå er både Roar Strand og Annan ute. To spillere jeg kunne tenkt meg å sett fra start. Håper Demidov stepper inn som midtbaneanker men hjelp fra Tettey, og at Lago starter som midtstopper. -"Jeg er stiv og noe har låst seg i rumpa, sier Sapara." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hahaha. Der lo jeg! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan jo være at han faktiskt har vondt i ræva da Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har en rar følelse på at Rosenborg taper sin første serie kamp i dag Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mot Sahahandefjord? Alt er mulig. Det lærte jeg når de slo oss 5-1 på Lerkendal i cupen for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Sandefjord har ikke tapt på hjemmebane i år. Lukter uavgjort på lang vei spør du meg. Håper Jamfall var syk på dagens keeper-trening. 20 sekund baby!. OG sandefjord hadde avspark! Endret 19. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Beste omgangen hittil denne sesongen av angrepsrekka til RBK. Viser hvor lett det kan være når det gjøres enkelt. Kjempebra omgang av Prica og Iversen. Hadde Olsen vært mer effektiv hadde det blitt en enklere andreomgang. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 UT MED TABBEKEEPER JARSTEIN, INN MED LUNNA(Y) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jarstein dI JÆVLA FITTE! hva faen er det som feiler den jævla homoen der? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ekte hat trick nå Jarstein. Faen, mulig å ta med Lunna eller. Det har de fleste ropt siden både Lyn og M**** kampene. Kred til Ivers og Prica, nydelig samarbeid til tider. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Få ut JamtFEIL med en gang. Hva f@@n er det han gjør med våre keepere. Nei h3lv3t3 eller, nå begynner jeg å bli rimelig lei av tabbene til Jarstein. Sett han på benken en stund og inn med Lund Hansen. Men RBK scorer igjen, tipper det blir mål av Iversen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Demidov har vært utrolig god til å bryte foran i dag. Lago har og vært god. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Faen for noe dritt. Vi rævkjørte jo bavianene til tider. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Få Jarstein på benken NÅ! La han få sitte der å tenke på hvorfor han ødelegge kamper. Nå er det Lunna sin tur. I dag var det Jarstein som sørget for at ikke RBK tok med seg 3 poeng. Ene og alene. Helvette også. Blir så jævlig forbanna når dette skjer gang på gang. Om han starter mot Viking så blir jeg forbanna. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Mot Sahahandefjord? Alt er mulig. Det lærte jeg når de slo oss 5-1 på Lerkendal i cupen for 2-3 år siden. Stemmer, ble jo nesten som jeg hadde på følelsen, men heldigvis IKKE. Dårlig at det blir uavgjort igjen, håper Lund Hansen spiller står i buret på søndag! Litt små lei tabbene til Jarstein. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jarstein dI JÆVLA FITTE! hva faen er det som feiler den jævla homoen der? Har du noe imot homofile mennesker? Synd dere ikke avgjør kampen. Olsen hadde noen gigantsjanser, men som han ikke greide å ta vare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå