Armageddon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er ikke helt sikker men russefeltet er på adressa-tribunen. Skal ikke være noe problem å finne frem om du møter opp i god tid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det har hvertfall jeg tenkt å gjøre, men må få med meg litt Newcastle først, så nå er det adios. Lykke te, troillan! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har på følelsen at det kommer til å skje noe spesiellt på Lerkendal i kveld. Molde har selv sagt at de ikke kommer til Lerkendal for å forsvare seg, og er ganske sikker på at RBK ikke legger seg bakpå i kveld. Blir en jevn fotballkamp med masse mål forhåpentligvis. Roar Strand avgjør kampen i 89'-minutt. 4-3 til RBK! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 JARSTEIN! DIN JÆVLA HORE!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 JADA FOR FAEN OLSEN!!!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Faen inkompetent dømming i dag. Hoseth skulle vært utvist. MEn jeg sier bare "TROILLAN PÅ TOPP"! Syk stemning ved kampstart i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Syk stemning ved kampstart i dag. Helt til Jarstein lekte bombefly på kollisjonskurs. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var magisk på Lerkendal i går. Særlig før kampstart. Og når RBK scoret fikk jeg gåsehud. Var virkelig herlig å se Iversen putte den siste. Fikk slippe skammen med et moldetap på hjemmebane resten av kvelden, og sesongen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tror jeg fikk knipsa noen bilder av molde supporterne etter at Ivers netta, må se litt på kameraet i dag... det ble iallefall helt stille. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, de må jeg gjerne få sett.. Sleng inn noen her hvis det ble noe bra Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ingen bilder av kjernen da? Stemningen før kampen er noe av det beste jeg har vært med på. Fikk gåsehud når spillerne kom ut på banen. Det har jeg ikke fått siden Champions League. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ang. stemninga Fra Kjernen-forumet En ting som ikke har blitt nevnt om stemninga. Både Demidov og Jarstein snudde seg mot oss og applauderte like før kampstart. Og jeg fikk omtrent samtidig SMS fra en sentral person i klubben om at vi hørtes jævelsk bra ut. Og dette var altså før kampen starta. Og det trøkka virkelig i starten av kampen. Fantastisk! Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 En klipp fra Adressa med Rasmus og Bratseth under Molde kampen. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article139278.ece Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Haha. Beste kommenteringen jeg har sett. "Det e nære det for Super-Dario!" "Vinka [linjemannen] for han da? E jo itj 17. mai før i morra!" Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mr. Rasmus er og blir fantastisk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Mr. Rasmus er og blir fantastisk! Så sant, så sant. Hvem andre drar ned til Sandefjord i morgen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror ikke det blir så mange trøndere i Sandefjord. Mest pga dette.. Men det er vel noen flere som tar turen heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå