Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge takling, haha.

 

Hva er det Rambo driver med?

Ivers står jo bare å hiver etter pusten nå, vi har 2 bytter til, peis inn Sellin og Zahora, få vekk litt av de slitne beina, vi må score et til

 

Edit: HVOR I SVARTE BLIR DET AV BYTTENE DA? HVA ER DET DE DRIVER MED Oo

Edit2: Vi fortjener ikke å vinne dette, hva er det treneren driver med, må da faen meg gå ann å bytte ut spillere.... frustrert!

Edit3: Fett å skrive med seg selv. Synd byttet kommer 15 min for seint, og hvorfor Sellin? Oo, Kjøpte vi zahora kun for å ha han på benken?

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Møkka kamp. RBK spilte festfotball.. i fem minutter før Lyn scoret. Jeg skjønner ikke helt hvordan de klarer å koble av og på sånn der. Er glad for at resten av ligaen gikk som den gikk i dag, men hvor lenge kan man forsvare tabelltopp på dette viset?

 

Jarstein hadde ikke noe god kamp. Men han reddet jo en straffe. Håper han ikke har fått spader igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om vi(jeg er faktisk en del av rbk) vinner den 16 er alt gravy.

Hauge skal herved aldri dømme rbk igjen. Går jo aldri bra.

Lenke til kommentar

Iversen var veldig opptatt av å kjefte på Hauge, som har en god kamp til Terje Hauge å være.

Ser Steffen gå etter dommeren mens han roper "Terje! TERJE!!"

Men han dømte faktisk med Iversen når han ble holdt en av gangene i dag. Utenfor 16-meter vel og merke. Tror det var det frisparket Sappi satte.

Lenke til kommentar

Skrudde på Radioadressa når jeg kom inn mot Trondheim, og det første jeg hører er selvfølgelig "Nei, nei, nei, Jarstein!". Herlig å høre Sapara putte frispark, men enda herligere med Petter Rasmus som kommentator. Fyren tar jo av, eller begynner å bable om noe helt annet.

 

*Prater drit med Stig Torbjørnsen*

"OiOIoi, her kommer lyn, nei den har vi kontroll på ja."

*Prate mer drit, til Rosenborg er i angrep*

 

Så bare de siste 10 min, men kjipt med 1 poeng. Vi gruser ikke Molde på denne måten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vuderer å gå i ''Hareide-mode'' og kun fokusere på at vi tar 3poeng,uannsett hvordan vi spiller. Type møkkakjedlig. (a.k.a Chelsea under Jose)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...