PsychoDevil98 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har allerede gitt opp seriegullet, jeg. Spillet stemmer bare ikke, og i tillegg kommer svake dommerprestasjoner også inn i bildet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 hvem i helvette er det som redigerer bort kommentarene mine?? Noen som ikke tåler litt edda bædda? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jaja, ikke greier dem å score mål de burde, den er grei. Men Terje Hauge kan de godt få billig av meg... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/03/505284.html Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Gammel nyhet, men føler alikevel at jeg bør poste den: Oversikt over forandringer i RBKs juniorlag: Ut: Torbjørn Skjerve: Den unge venstrebacken drar tilbake til sin gamle klubb Tiller. Steffen Andreassen: Den unge, lovende 90-modellen drar på utlån til Kolstad. Utlånsperioden for keeperen varer ut året. Inn: Terje Næss Kjøsnes: Født i 1989 har Kjøsnes allerede fått litt erfaring på fotballbanen. Midtstoppertalentet kommer på overgang fra Ranheim. Markus Henriksen: Midtbanespilleren Henriksen kommer på overgang fra Trond IL. Dette er en spiller som har fått testet seg på Toppklubbsamlingene, og har gjort en god figur. Han er født i juli 1992. Mushaga Bakenga: Også Mushaga har blitt tatt opp gjennom Toppklubbsamlingene. Født så sent som 8. august 1992 blir han den yngste i Rosenborgs juniorstall. Spissen kommer på overgang fra National. Kilde: RBK.no Markus Henriksen er sønnen til 'Rambo', mon tro om han er like knallhard som sin far. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Han er jo forholdsvis ung ennå, (Henriksen) men får håpe at han blir en ny Rambo i fremtiden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sterk seier over FC Nürnberg i gårsdagens treningskamp. Herlig å se at RBK for en gangs skyld holdt nullen. Til informasjon så vant FC Nürnberg samtlige fem treningskamper de spilte før de møtte RBK. Kan det hende at vi får se nok en formidabel høstsesong fra RBKs side? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vi får håpe på det. Også positivt at forsvaret fungerte så bra selv uten Koppinen der bak. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Der gikk Trondheimsturen til helga mest sannsynlig til helvete. Måtte (vel, måtte ikke, men var på tide) kjøpe nytt eksosanlegg og bensintank til bilen, så jeg måtte velge mellom Storås eller Lerkendal. Åååååå! :'( Skulle gjerne vært der når RBK knuser Viking 3-0. Endret 19. juli 2007 av Rippo Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hehe, tenker jeg tar både Lerkendal og Storås jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Wæhler meldte seg forresten skadet til VIF-kampen. Tyder det på en snarlig overgang til RBK? Det hadde i såfall vært fantastisk da han er norges nest beste midtstopper. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ble litt småglad da jeg leste den nyheten på vg-nett ja Kan jo være gode nyheter for oss RBK'ere det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 RBK ser på Jimmy Dixon Jimmy Dixon: Längd: 183 cm cm Vikt: 76 kg kg Född: 81-10-10 Moderklubb: Green Eagle, Liberia Även spelat i: Floda BoIF, BK Häcken Kontraktsinfo: 091231 Styrkor Det första man kommer att tänka på är Jimmys fysiska överlägsenhet. Dixon är allsvenskans starkaste huvudspelare och ändå bara 183 cm lång. Vidare är han snabb som Elanga och hård som "Maestro". En mittback med förutsättningar att skriva in sig i MFF:s anrika historia om det vill sig riktigt väl. Svagheter Dixon har en tendens att dra på sig onödiga kort. Vissa brytningar kan vara vårdslösa och otajmade. Han måste också jobba med sitt passningsspel för att bli en fulländad mittback. Men om dessa bitar jobbas på kommer Jimmy troligen att bli för bra för allsvenskan Vet ikke helt jeg. Jeg kunne ønske meg en spiller som ikke gikk på NON EØS-kvota. Godt å se at de i allefall leter etter forsterkninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hehe, tenker jeg tar både Lerkendal og Storås jeg. 9103247[/snapback] i feel that one brother;) for en kamp : ) Rosenborg taper aldri når jeg er på Lerkendal Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Digg med seier over viking... Noe annet som også gledet var at junior-laget vant JET-turneringa... Godt å se at vi har et godt lag for fremtiden og Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Og der ble cupen ferdig ja. Like greit. Nå får vi konsentrert oss om CL og Tippeliga.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Cupen er noe jeg har lært å (nesten) gi faen i.. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, tenker jeg tar både Lerkendal og Storås jeg. 9103247[/snapback] i feel that one brother;) for en kamp : ) Rosenborg taper aldri når jeg er på Lerkendal 9128651[/snapback] Hvorfor i svarte kan ikke du troppe opp på Lerkendal litt oftere da...... gjerne dra på bortekampene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 he he, drar på lerkendal når en kompis av meg ikke kan det, får gratis biletter fra han.. vi snakket om at jeg skal ta over hans sesongkort da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå