Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig teksten på den sangen?

*snip*

*snip*

 

En dårlig parodi på KFL, eller en tragisk etterlikning? Ikke klikk. Jeg bare spør.

Såvidt jeg har forstått er vi først med den i Norge, tok den fra Panathinaikos sine fans, tror det bare er Bajen utenom Kjernen som bruker den i Skandinavia. Sakser for øvrig inn igjen det som Alec Baldwin fra UFC sa på tribunekultur.com.

 

Må bare komme med litt trønderskryt her. Gjør vondt å innrømme det, men etter min mening står trøndras supportere for den beste stemninga i landet for øyeblikket.

 

Den nye sangen deres fra bajen funker vannvittig bra. Trøndras versjon er hakket vassere enn bajens som går litt saktere.

 

Og som Dj Dark sa: på fåtallet av sanger er melodien selvkomponert.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Såvidt jeg har forstått er vi først med den i Norge, tok den fra Panathinaikos sine fans, tror det bare er Bajen utenom Kjernen som bruker den i Skandinavia.

 

Åkei... Bare litt merkelig at alle supporterklubbene skal begynne med disse polka/tromme/megafon-greiene rett etter Kanarifolka starta med det. Synes bare det er litt irriterende, er etter min mening en utrolig ensformig og uinspirerende supporterkultur.

Lenke til kommentar
Snodig det der. Jeg synes det er irriterende når folk kommer til RBK-tråden for å syte om det.

 

Ja, merkelig. Kanskje man heller skal se litt på budskapet i kritikken. Dunk-dunk-dunk sha-lalala-la er ikke så veldig kult altså. Er også greit å slippe å måtte innta ibux før man går på fotballkamp.

Lenke til kommentar

Har på følelsen at det blir en målrik kamp i kveld. RBK begynner å komme i siget og flere av spillerne føler for å score mål. Lyn trives lite på eget gress og forvarsrekka deres har flere skader. Blir unge forsvarsspillere mot veteranene Prica og Iversen. Om forvaret vårt får kontroll på angrepsrekka til Lyn så kan det ikke bli annet enn seier.

 

Hadde håpet Roar Strand skulle steppet inn for Per. Trond Olsen er god å ha som innbytter når man trenger energi mot slutten. Kanskje inn som spiss. Men ser ut som det blir Olsen fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...