Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Jeg har merket enorm interesse for 16 Mai hos de aller fleste jeg kjenner, så det bør bli bra. Håper russen plasseres i "sikkerhetssonen" ved sengevæterne fra Molde. :p

 

Jeg trodde folk ville sige på kamp når RBK hadde vunnet noen kamper, men dengang ei. I oktober/november har vi sikkert et snitt på 10000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men på 16. mai blir det stappa brakke på Lerkendal. Tidenes 16. mai kamp. Kan kalle det en veldig tidlig seriefinale. :p

Minifinale ja, men tror nok Molde er på topp for tiden og kurven deres går nedover mens Rosenborg ikke har helt storformen inne enda til tross for serieledelse, så dette kan bli bra!!

Lenke til kommentar
Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin.

 

Alec Baldwin på Tribunekultur.com skrev:

Må bare komme med litt trønderskryt her. Gjør vondt å innrømme det, men etter min mening står trøndras supportere for den beste stemninga i landet for øyeblikket.

 

Den nye sangen deres fra bajen funker vannvittig bra. Trøndras versjon er hakket vassere enn bajens som går litt saktere.

Lenke til kommentar
Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin.

 

Ja, den der nye sangen har potensiale til å ta av ganske bra, til tross for "innkjøringsproblemer". Var ikke like bra trøkk den første kampen.

 

Faen så lenge det skulle være til hjemmekamp da, får jo abstinenser.

Lenke til kommentar
Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin.

 

Alec Baldwin på Tribunekultur.com skrev:

Må bare komme med litt trønderskryt her. Gjør vondt å innrømme det, men etter min mening står trøndras supportere for den beste stemninga i landet for øyeblikket.

 

Den nye sangen deres fra bajen funker vannvittig bra. Trøndras versjon er hakket vassere enn bajens som går litt saktere.

Ja, så den der. Alltid deilig å høre slikt fra en Lillestrøm-supporter. Vi har nok mye å gå på også, var vel ikke akkurat fullt igår, og ikke så veldig mange som hoppa. Håper bare ikke at fylla på 16. mai gjør at folk ikke orker å synge.

Lenke til kommentar
Håper bare ikke at fylla på 16. mai gjør at folk ikke orker å synge.

 

Tror alkohol har motsatt effekt. Den rasputin-sangen har en god konbinasjon mellom sang og hopping. Man blir ikke sliten og man mister ikke pusten av å synge og hoppe samtidig. Derfor kan vi synge den en hel omgang non-stop.

Lenke til kommentar
woho, bestilt billetter til 16. mai kampen.. :)

 

...og nå er det på tide å bestille billetter til kampen på onsdag. Kom igjen, alle mann, vi skal synge ut pappadaltene!!!

 

hehe, naj, kjører nok ikke 3 timer x2 for å dra på en midtuke kamp. Har en jobb :)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig teksten på den sangen?

 

http://www.youtube.com/watch?v=RDk2YbSjAl8

 

+ hopping og lalalala/lølølølø på 3. vers

Kan skrive den her også for de som ønsker å lese også.

 

Rosenborg, ole ole ole

Kjem fra Trondhjem by og e jævli stolt av det

I lang lang tid, så va vi nummer en

Og no tar vi sats, atter bli vi suveren

X2

 

Hopping og lalalalala

 

En dårlig parodi på KFL, eller en tragisk etterlikning? Ikke klikk. Jeg bare spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...