Attityd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har merket enorm interesse for 16 Mai hos de aller fleste jeg kjenner, så det bør bli bra. Håper russen plasseres i "sikkerhetssonen" ved sengevæterne fra Molde. Jeg trodde folk ville sige på kamp når RBK hadde vunnet noen kamper, men dengang ei. I oktober/november har vi sikkert et snitt på 10000. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skjelbred fikk hjernerystelse og en rift i trommehinne etter albuen fra Piiroja ja Kanskje derfor han kasta opp 2 ganger. Han skulle nok ikke ha spilt etter han fikk smellen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det var vel på slutten av omgangen. Men det så ikke så brutalt ut før jeg så reprisen. Og ødelagt trommehinne, det må jo være jævlig. Men på 16. mai blir det stappa brakke på Lerkendal. Tidenes 16. mai kamp. Kan kalle det en veldig tidlig seriefinale. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men på 16. mai blir det stappa brakke på Lerkendal. Tidenes 16. mai kamp. Kan kalle det en veldig tidlig seriefinale. Minifinale ja, men tror nok Molde er på topp for tiden og kurven deres går nedover mens Rosenborg ikke har helt storformen inne enda til tross for serieledelse, så dette kan bli bra!! Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin. Alec Baldwin på Tribunekultur.com skrev: Må bare komme med litt trønderskryt her. Gjør vondt å innrømme det, men etter min mening står trøndras supportere for den beste stemninga i landet for øyeblikket. Den nye sangen deres fra bajen funker vannvittig bra. Trøndras versjon er hakket vassere enn bajens som går litt saktere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin. Ja, den der nye sangen har potensiale til å ta av ganske bra, til tross for "innkjøringsproblemer". Var ikke like bra trøkk den første kampen. Faen så lenge det skulle være til hjemmekamp da, får jo abstinenser. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes likevel at det er fantastisk bra stemning på feltet vårt, den beste i Norge for tida om jeg får være ærlig. Trykka så sykt på slutten der, med rasputin. Alec Baldwin på Tribunekultur.com skrev: Må bare komme med litt trønderskryt her. Gjør vondt å innrømme det, men etter min mening står trøndras supportere for den beste stemninga i landet for øyeblikket. Den nye sangen deres fra bajen funker vannvittig bra. Trøndras versjon er hakket vassere enn bajens som går litt saktere. Ja, så den der. Alltid deilig å høre slikt fra en Lillestrøm-supporter. Vi har nok mye å gå på også, var vel ikke akkurat fullt igår, og ikke så veldig mange som hoppa. Håper bare ikke at fylla på 16. mai gjør at folk ikke orker å synge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hørte Kjernen veldig godt på TV i går og det liker jeg! Satser på å komme meg opp til 16. mai. Det blir i alle fall mot Lyn på onsdag. Men den til Piiroja var stygg ja. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 woho, bestilt billetter til 16. mai kampen.. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 woho, bestilt billetter til 16. mai kampen.. ...og nå er det på tide å bestille billetter til kampen på onsdag. Kom igjen, alle mann, vi skal synge ut pappadaltene!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 woho, bestilt billetter til 16. mai kampen.. ...og nå er det på tide å bestille billetter til kampen på onsdag. Kom igjen, alle mann, vi skal synge ut pappadaltene!!! Det gjør vi med 10 stk. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nå er jo bussturen til Kjernen avlyst på grunn av for få påmeldte. Kommer nok en del likevel, men vi som kommer skal synge til vi dævver!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Håper bare ikke at fylla på 16. mai gjør at folk ikke orker å synge. Tror alkohol har motsatt effekt. Den rasputin-sangen har en god konbinasjon mellom sang og hopping. Man blir ikke sliten og man mister ikke pusten av å synge og hoppe samtidig. Derfor kan vi synge den en hel omgang non-stop. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er egentlig teksten på den sangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Glad jeg ikke skal være Crew-vakt på den 16'ne. Skal se kampen i min fulle prakt. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hva er egentlig teksten på den sangen? http://www.youtube.com/watch?v=RDk2YbSjAl8 + hopping og lalalala/lølølølø på 3. vers Endret 4. mai 2009 av Danne91 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 woho, bestilt billetter til 16. mai kampen.. ...og nå er det på tide å bestille billetter til kampen på onsdag. Kom igjen, alle mann, vi skal synge ut pappadaltene!!! hehe, naj, kjører nok ikke 3 timer x2 for å dra på en midtuke kamp. Har en jobb Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er egentlig teksten på den sangen? http://www.youtube.com/watch?v=RDk2YbSjAl8 + hopping og lalalala/lølølølø på 3. vers Kan skrive den her også for de som ønsker å lese også. Rosenborg, ole ole ole Kjem fra Trondhjem by og e jævli stolt av det I lang lang tid, så va vi nummer en Og no tar vi sats, atter bli vi suveren X2 Hopping og lalalalala Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er egentlig teksten på den sangen? http://www.youtube.com/watch?v=RDk2YbSjAl8 + hopping og lalalala/lølølølø på 3. vers Kan skrive den her også for de som ønsker å lese også. Rosenborg, ole ole ole Kjem fra Trondhjem by og e jævli stolt av det I lang lang tid, så va vi nummer en Og no tar vi sats, atter bli vi suveren X2 Hopping og lalalalala En dårlig parodi på KFL, eller en tragisk etterlikning? Ikke klikk. Jeg bare spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå