Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sappi skadet på oppvarming Olsen inn da. Possitivt for mitt Tippeligamanager lag Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Uhm, rimelig sikker på at jeg så sapara påbanen nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Uhm, rimelig sikker på at jeg så sapara påbanen nå Han var på banen visst nok... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 PRICAAAAAA!! +1 Som jeg sa i stad til deg. "Prica putter to i dag." Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Synes det er rart ingen ville ha straffe da Skjeldbred tydelig ble hindret når han fikk en albue i ansiktet innenfor 16-meteren, synes egentlig det også var ett gult kort der. En annen ting er drakten til dommer, ser jo ut som om de samme fargene som Fredrikstad bare at de har byttet om shorts og skjorte. Burde ikke dommeren ha en annen farge på "drakten" sin? Endret 3. mai 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Nå har faen meg Demi ødelagt to mål for oss. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nå har faen meg Demi ødelagt to mål for oss. Holdt heldigvis likevel. Fredrikstad tok over en del av banespillet siste 20 min og siste 7-8 hadde de stort press men de fikk vel egentlig ikke en stor sjanse. Kanskje 2-4 småsjanser, skudd kontrollert over og heading langt til siden mot slutten + litt småtteri. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herrejesus for en dårlig andre omgang! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 uff...jaja, sånn kan det gå.. vant iallefall Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Irriterende at det ikke blir flere mål, og at det er 15000 ( ) tilskuere på kamp. Men vi leder tabellen, og det var flott stemning på tribunen i dag. Non stop. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vi på tribunen gjør en større prestasjon enn det RBK klarer i andreomgangen. Det kunne fort ha kommet ei lompe fra FFK på slutten der. Men Fredrikstad er værre enn oss foran mål. Forvarsmessig synes jeg RBK er solide hele kampen. Stadsgaard gjorde en solid kamp. Flere som så rakett-spyinga til Skjeldbred eller? Da begynte jeg å lure. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 15 500 tilskuere hos serielederen!? Dere må kødde? Hvorfor er ingen interessert i RBK? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 RBK går konkurs om vi fortsetter sånn. De har jo budsjettert med 19 000 på hver eneste hjemekamp, og da med et stort underskudd. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det blir jo bare færre og færre på kamp, skremmende! Blir det ikke over 20 000 på 16.mai begynner jeg virkelig å lure. Bør egentlig opp på 21 mtp russen + sikkert en god haug M*lde-fans.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå