bruno99 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Orker ikke tanken på et norsk lag i CL hvor kampene spilles inne i en hall Århundrets tabbe å bygge taket permanent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Deres valg, og det var dumt. Hadde mere trua på Fornebu (Telenor) Arena. Trodde den skulle bli mye finere. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hall? Ligner mer på en gymsal imo. De på benken kan vell leke seg i de klatreveggene, eller hoppe på de sekkene om de kjeder seg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jepp. Kommer de seg til et gruppespill i CL så tror jeg de kommer til å få høre det. Kan ikke komme på noen andre lag som har spilt med kunstgress i CL. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 CSKA Moskva tror jeg var de første som spilte på kunstgress i CL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Haha, tror ikke dere trenger å bekymre dere for at Telenor Arena har kunstgress i CL-sammenheng Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Haha, tror ikke dere trenger å bekymre dere for at Telenor Arena har kunstgress i CL-sammenheng Fordi? (Ja, Jeg vet de la på naturgress på finalestadionen i Moskva) Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fordi Stabæk ikke kommer til gruppespillet slik de spiller idag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kvalikken har vel blitt hakket vanskeligere og nå som man kan trekke utfordrere fra hele Europa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stadsgaard er muligens på banen for RBK i morra og. Hadde vært gode nyheter om han hadde vært skadefri såpass lenge at han kunne spilt seg fast på laget. Han har noe av den farten RBK-forsvaret mangler. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jepp. Kommer de seg til et gruppespill i CL så tror jeg de kommer til å få høre det. Kan ikke komme på noen andre lag som har spilt med kunstgress i CL. Spiller ikke Schalke 04 på kunstgress? Er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei. Matta på Veltins kan rulles ut av stadion så den får sol og luft. Genialt, men dyrt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Nei. Matta på Veltins kan rulles ut av stadion så den får sol og luft. Genialt, men dyrt. Veldig sant. Det er rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha, tror ikke dere trenger å bekymre dere for at Telenor Arena har kunstgress i CL-sammenheng Fordi? (Ja, Jeg vet de la på naturgress på finalestadionen i Moskva) Gjett twice? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da er det snart kamp folkens. Dette er laget: Rune Almenning Jarstein Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin Per Ciljan Skjelbred - Anthony Annan - Marek Sapara - Alexander Tettey Steffen Iversen - Rade Prica Hva tror dere, tar vi denne også? jeg har iallefall satt noen kroner på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Stadsgaard fra start du. Interresant. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det kan bli bra med litt mer fart i forsvaret. 4 - 4 - 2? Med både Iversen og Prica. vi må skape flere sjanser enn vi har gjort så langt i år, men det blir lettere med to spisser. Ikke target man Iversen som header ballen ut i intet hele tiden. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er viktig når vi har en slik ressurs som Iversen at vi bruker han. Det er viktig å ha spillere i rundt han som kan vinne 2. ballene.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Sappi skadet på oppvarming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå