Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Semb er faktisk ikke verre enn hu kjerringa på NRK i mine øyne. På lørdag var det skandale å høre Scheie kommentere med henne. Hun konstaterte ikke annet enn det til og med Terje Hauge kunne sett, og hadde absolutt ingen fotballfakta på lager.
Ja reagerte veldig på hun jeg og. Ikke nok med at det en kjerring som var ''ekspertkommentator'', men attpåtil så var hu ekstremt dårlig også. Få a vekk!
Lenke til kommentar
DJ, hvis du KLAGER på dommeren etter i går, synes jeg du skal begynne å åpne mer enn bare munnen under kamp. Annulleringen skulle vært mål, og Occean skulle fått gå alene med Jarstein.

1-0 scoringen skulle aldri vært mål, men det fikk du vel ikke med deg.

 

Det vistes og hørtes.

Ikke på TV2 i alle fall...

EDIT: Poenget var forøvrig at man KUN hørte fuglan på TV2. Men, forventer jo ikke annet heller, var jo på Åråsen. Kan ikke forvente at bortefansen skal gjøre som vi i menigheden klarte i Stavanger :)

Mest fordi TV2 gjør det meste for å gjøre RBK "dårlige". Også på tribunen. Forundrer meg ikke om de hadde opptil flere mikrofoner foran Fuglan og bare en foran oss. Det var fantastisk stemning blandt Kjernen i går.

Og du kan ikke sammenlikne med en kamp i Stavanger. Alle vet at de ikke kan lage liv på kamp. Og vi hørte faktisk ikke dere heller den kampen. :)

 

Noen ganger tror jeg du er uenig bare for å trolle.

Hva forventer du fra en person som han?

 

 

---

 

 

Ellers synes jeg LSK-folk er latterlige som står på en balkong over deg og kaster stoler, glass og glassflasker ned i hodet på RBK-folk som er under.

Det "beste" med han som fikk den flaska i hodet var jo at han stakk av fra legevakta og møtte opp på kampen med blod nedover hele fjeset. :wee:

Får se om det blir nok en roadtrip opp til neste søndag.

Lenke til kommentar
Mest fordi TV2 gjør det meste for å gjøre RBK "dårlige". Også på tribunen. Forundrer meg ikke om de hadde opptil flere mikrofoner foran Fuglan og bare en foran oss. Det var fantastisk stemning blandt Kjernen i går.

 

For å ikke snakke om måten TV 2 (alltid)vinkler sammendraget sitt etter kampen. Ble sagt svært lite om hvor sterkt det var av oss å komme tilbake etter å ha dominert kampen, men så fått et slag i trynet - og tilslutt snu kampen.

 

Istedet velger de å fokusere på dommerfeil som vanlig. Slår aldri feil.

Lenke til kommentar

Faen dette er værre enn det jeg trodde.

 

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article136732.ece

 

Er jo horribelt at LSK-fansen kan gå til angrep på RBK-supportere uten at politiet griper inn. At ikke flere medier har fått med seg dette er snodig. Faen som jeg hater LSK-fansen. Husker 16. mai i fjor når de sto å kastet stein inn på kjernen-tribunen. Håper de rykker ned i år så slipper vi de rasshølene i hvertfall ett år.

Lenke til kommentar

Det er så latterlig. Hørte flere episoder som skjedde i går rundt Klimt der. Og at de ikke gjør mer med han som kaster en stol i hodet på en annen er latterlig. Han som fikk stolen i hodet var i alle fall i godt humør under kampen.

 

Men det er jo typisk LSK og typisk politiet på Romerike.

Lenke til kommentar
Meget hyggelig å se RBK på topp, allerede hele seks poeng foran en reell tittelutfordrer (Viking).

 

Så litt av Start-kampen, og må si Bolanos imponerte meg. Hva med å kjøpe han hvis/når Sapara drar?

Helt enig, Molde som er rett bak ser jeg faktisk ikke på som en reell trussel i sammendraget helt til slutt.

Lenke til kommentar
Så litt av Start-kampen, og må si Bolanos imponerte meg. Hva med å kjøpe han hvis/når Sapara drar?

 

Om dere får han, skal jeg sykle til Trondheim. Det skjer ikke. Etter Start ender han opp i PL eller Primera Division, hvor han hører hjemme.

 

Og om du ble imponert av Bola i går, må du ha blitt blendet av Fevang?

Lenke til kommentar

Fevang er også god, ingen tvil om det. Så egentlig bare høydepunktene, og der kan man si Bolanos var eksepsjonell med skoringen sin.

 

Har forøvrig notert ned utsagnet ditt (:)). Skal ikke se bort ifra at hvis rbk får inn et skamgodt bud på Sapi og selger han, ser de til Kristiansand for en erstatter (hvis de i det hele tatt trenger det). Start er vel i økonomiske problemer som de aller fleste i ligaen, antar jeg?

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Om dere får han, skal jeg sykle til Trondheim. Det skjer ikke. Etter Start ender han opp i PL eller Primera Division, hvor han hører hjemme.

 

Og om du ble imponert av Bola i går, må du ha blitt blendet av Fevang?

 

Notert. :p Selv om han har vært god nå, vil ikke det bety det samme som at han er god nok for Premier League. RBK kjøper han for 30 mill og selger for 50. Grei deal det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...