Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Semb burde finne seg en annen jobb! Måtte bare skru av lyden etter en stund.

 

Ivers og Lustig imponerte meg i dag :)

Er ikke noe tvil om at Semb kan mer om fotball enn meg.

 

MEN som kommentator dummer han seg rett og slett ut, flere kamper motsier han seg selv med noen minutts mellomrom og i dag klager han på Lillestrømforsvaret før Lillestrøm scoret, da kom rosen.

 

Semb er den typen som liker å snakke, han finner på ting som kanskje kan se rett ut i situasjonene isolert men blir feil satt i sammenheng.

Lenke til kommentar

FY FAEN SÅ DEILIG! Hjemme fra Åråsen nå uten stemme. Vi stod 15 min sikkert etter kampslutt og sang. Helt til det ikke var noen fra LSK der igjen :D Fantastisk.

 

Og jeg lurer på hva Øvrebø gjør mye av kampen. Helt håpløs dømming. Enda bedre var det da vi klarte å slå ned reklameskiltene bak mål. Faen så deilig med seier.

 

Da er det FFK neste helg. Skal ikke se bort ifra at jeg er å finne i Trondheim igjen. Takk til Prica og Sappi som redder oss igjen. Love ya! :love:

 

Og en ting til:

 

 

TROILLAN PÅ TOPP, TROILLAN PÅ TOPP, TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP!!

Lenke til kommentar

Helt sykt deilig kamp! Føler at kroppen ikke er helt opplagt idag, kom hjem fra Åråsen klokken 5:30 i natt, og rett på jobb omtrent.

Dette er en av de beste kampene jeg har vært på=)

Bare synd at SKF er såpass feige at dem kaster stoler, fat, glass og flasker på uskyldige "vanlige" supportere etter at UN har gått inn for å kjøpe øl. Utrolig feigt.

Lenke til kommentar

Mener det er værre når det er vanlige supportere og ikke casuals som havner i slåsskamp. Casuals oppsøker jo konflikter men det bruker ikke de vanlige supporterne å gjøre. Nå er det jo sånn at politiet i Lillestrøm går med LSK-drakt under uniformen sin og lar hjemmefansen få være i fred. Tenkte de ville gjøre noe med det etter i fjor jeg, men det der er bare latterlig.

 

Men nok om det, dere bortesupportere skal ha mye skryt. Mer enn 1300 tilreisende på Åråsen i går. Det vistes og hørtes.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Helt sykt deilig kamp! Føler at kroppen ikke er helt opplagt idag, kom hjem fra Åråsen klokken 5:30 i natt, og rett på jobb omtrent.

Dette er en av de beste kampene jeg har vært på=)

Bare synd at SKF er såpass feige at dem kaster stoler, fat, glass og flasker på uskyldige "vanlige" supportere etter at UN har gått inn for å kjøpe øl. Utrolig feigt.

 

Rett på jobb ja, den er drøy.

Glad jeg ikke skal noe før klokken 16.00 i dag

Lenke til kommentar
DJ, hvis du KLAGER på dommeren etter i går, synes jeg du skal begynne å åpne mer enn bare munnen under kamp. Annulleringen skulle vært mål, og Occean skulle fått gå alene med Jarstein.

Hvis du har tatt opp kampen kan du også se at ballen ikke ligger stille på frisparket før 1-0 scoringen.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Alsaker og Semb er et fantastisk par. I alle fall i forhold til resten av Norge. Slår ikke Ivar Hoff, Harald Bredeli eller Thor Eggen dog. Men folka på TV2Sport er elendige i forhold, spesielt han sunnmøringen!

 

EDIT: Poenget var forøvrig at man KUN hørte fuglan på TV2. Men, forventer jo ikke annet heller, var jo på Åråsen. Kan ikke forvente at bortefansen skal gjøre som vi i menigheden klarte i Stavanger :)

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Noen ganger tror jeg du er uenig bare for å trolle. La gå, Alsaker kan ha en god dag på jobben. Men så lenge han har Semb sittende ved siden av seg så nytter det ikke. Semb serverer så mange feil iløpet av en kamp at Alsaker har gitt opp å rette på han. Selv om han sitter å ser på en reprise som klart viser at det er offside kan han fortsatt sitte der å mene det motsatte. Og da gjentar han denne spesifikke situasjonen flere ganger iløpet av kampen. Noen ganger gjør det vondt å sitte å se på kamp på tv2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...