E.I. Lonoff Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Enig i at Annan gjør mye bra, men syns han roter bort ballen litt ofte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gleder meg til Annan netter på langskudd\frispark med litt skru i,slik at vg kan skrive, ''FOR EN (B)ANNAN!" Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Haha! :!: Det kommer helt sikkert til å skje. ^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Joda. Annan scorte vell et langskudd for Stabæk om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Sikker på han hadde et langskudd for oss også for ei tid tilbake. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kommer ikke til å holde pusten helt til Annan scorer. Han skal jo være det defensive midtbaneankeret og pasningslegger. Egentlig så skal han ikke i angrep i det hele tatt med mindre vi ligger under. Håper og tror at Hamren går tilbake til 4-1-3-1 formasjonen med Trond Olsen fra start. Av de 11 målene RBK har scoret så langt har bare 3 av de blitt scoret av en spiss. Om vi skal spille med to spisser er vi 100% avhengige av at backene gjør jobben sin offensivt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Gleder meg over at Lustig er tilbake. bidrar bra offansivt sykt jeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde ikke særlig bra inntrykk før ( og etter ) Start kampen, men han var god mot Vålerenga. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kommer ikke til å holde pusten helt til Annan scorer. Han skal jo være det defensive midtbaneankeret og pasningslegger. Egentlig så skal han ikke i angrep i det hele tatt med mindre vi ligger under. Håper og tror at Hamren går tilbake til 4-1-3-1 formasjonen med Trond Olsen fra start. Av de 11 målene RBK har scoret så langt har bare 3 av de blitt scoret av en spiss. Om vi skal spille med to spisser er vi 100% avhengige av at backene gjør jobben sin offensivt. Du syns vi er så gode at vi kan spille med 10 mann? Angående Annan, så hadde jeg en drøm før Odd-kampen der Annan fra 35-40 meter beina ballen inn i motsatt kryss. Greit at jeg ikke er sanndrømt egentlig, for vi lå under 0-4 da det skjedde. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 10 mann ser ut til å funke best for RBK. De snudde jo kampen mot Start med en spiller mindre. Mente vel 4-5-1. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 4-3-3 kunne funket også Jarstein Lustig - Demi - Kris - Dorsin Annan Tetty - Sapara Ciljan - Olsen Ivers Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Likte den 4-3-3'en til Daglish der! Også kan man bytte på iversen og Prica. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ser kanskje litt rar ut, fikk ikke Ciljan og Olsen ut I mine øyne, trenger vi en høyre ving/kant. Siden vi faktisk ikke har dette i laget. Roar kan spille der, men han holder ikke. Begynner å bli gammel og sliten, sier ikke at han er god, men han klarer ikke å spille 90 min i mange kamper på rad. Blir dumt og dumpe Ciljan også, men, han er ikke noen typisk kant, han passer best som indreløper, kunne tenkt meg han sammen med Sappi på midten, men kan jo ikke sette ut Tettey i den formen han er i Denne var faktisk ganske morsom, må si jeg lo godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Epic spøk det der! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hahaha! Hællvettes Terje Hauge. Den fortjenten. kuken. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 "- Ja, den pakken har jeg tatt imot. Og jeg har brukt stokken allerede, forteller Terje Hauge til adressa.no på spørsmål om han kjenner til pakken." Ja, kanskje det blir en forbedring etter hvert da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Forbanna kjipt at RBK ikke får uttelling på de første sjansene. Semb er såpass tett at han kaller dem halvsjanser, men både Tettey og Ivers sin skulle ha blitt satt i mål. Nå får LSK justert laget sitt og det blir sikkert enda vanskeligere å score nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette har vi hatt full kontroll på, derfor er det litt kjedelig å ikke lede til pause. Må bare ikke slippe Lillestrøm inn i kampen og gi fra oss intitiativet vårt nå, så vinner vi. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Troillan på topp! Enda en fin snuoperasjon, men faen de gjør det litt for spennende. Hadde ikke trua i det hele tatt etter at LSK fikk det simple målet sitt. Men de reddet kvelden for min del, nok en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå