Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke til å holde pusten helt til Annan scorer. Han skal jo være det defensive midtbaneankeret og pasningslegger. Egentlig så skal han ikke i angrep i det hele tatt med mindre vi ligger under.

 

Håper og tror at Hamren går tilbake til 4-1-3-1 formasjonen med Trond Olsen fra start. Av de 11 målene RBK har scoret så langt har bare 3 av de blitt scoret av en spiss. Om vi skal spille med to spisser er vi 100% avhengige av at backene gjør jobben sin offensivt.

Lenke til kommentar
Kommer ikke til å holde pusten helt til Annan scorer. Han skal jo være det defensive midtbaneankeret og pasningslegger. Egentlig så skal han ikke i angrep i det hele tatt med mindre vi ligger under.

 

Håper og tror at Hamren går tilbake til 4-1-3-1 formasjonen med Trond Olsen fra start. Av de 11 målene RBK har scoret så langt har bare 3 av de blitt scoret av en spiss. Om vi skal spille med to spisser er vi 100% avhengige av at backene gjør jobben sin offensivt.

 

Du syns vi er så gode at vi kan spille med 10 mann? :p

 

Angående Annan, så hadde jeg en drøm før Odd-kampen der Annan fra 35-40 meter beina ballen inn i motsatt kryss. Greit at jeg ikke er sanndrømt egentlig, for vi lå under 0-4 da det skjedde.

Lenke til kommentar

Ser kanskje litt rar ut, fikk ikke Ciljan og Olsen ut :p

 

I mine øyne, trenger vi en høyre ving/kant. Siden vi faktisk ikke har dette i laget. Roar kan spille der, men han holder ikke. Begynner å bli gammel og sliten, sier ikke at han er god, men han klarer ikke å spille 90 min i mange kamper på rad.

 

Blir dumt og dumpe Ciljan også, men, han er ikke noen typisk kant, han passer best som indreløper, kunne tenkt meg han sammen med Sappi på midten, men kan jo ikke sette ut Tettey i den formen han er i :p

 

Denne var faktisk ganske morsom, må si jeg lo godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...