vargaz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Odd var ikke interesert i å spille ball i dag, kan ikke si meg sjokkert. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men Iversen vant da de fleste duellene som vanlig. Synd det ikke utnyttes bedre. De fleste av stussene går jo til helvete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Syns det er så søtt med Odd-folka som skjeller ut gressmatta vår. Ja, perfekt er den ikke, men ser bedre ut nå, enn i seriestarten mot VIF. Ellers så hater jeg han der bergenseren, Terje Hauge. Makan til fjols skal man lete veldig lenge etter. Skulle hatt minst en, kanskje 2 straffer i dag. Godt å se at ting løsner litt for Prica, men syns fortsatt at spissene våre lager for få mål. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det som bekymret meg var at dagens 1-2-1-formasjon på midten ikke fungerte. Det ble altfor stor avstand mellom spissene og midtbanen, noen som resulterte til stanging mot etablert forsvar. Man skulle faktisk tro at norges desidert beste midtbane (dersom man ser på individene) skulle kunne leke seg med Odd-laget. Det klarte de ikke, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er brennsikker på at Terje Hauge aldri har vært likt, selv ikke som barn. Nok et 1-1siffer på Lerkendal. Pokker! Odd netter på den ENE sjansen de har(selv om det var bra mål) er irritabelt. For mange unøyaktige passninger. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En positiv ting er at det er lenge siden vi har hatt en så bra start poengmessig. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Få tilbake 4-2-3-1 så tror jeg at mye blir fikset på spillemessig. Om vi får spilt inn den formasjonen helt, så tror jeg at vi vinner serien klart. Molde kollapser uansett om et par måneder. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om jeg ikke hadde hatt sesongkort på Lerkendal er det ikke mye tvil om hvor jeg skulle ha sett kampene. Petter Rasmus er en veldig god kommentator. Nøytral og rettferdig. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article135814.ece Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 "Så rope Jarstein "KeepeeeeeeeeeeEEeEEeer" - å d skjønne Lago" Digger han fyren der Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Han var jo helt genial. Tror vel det for det meste er trøndere/RBK-Supportere som kjøper Abbonement på Adressa Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 haha rått. spørs om jeg ikke går over fra sumo til adressa nå Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Forventninger til Lillestrøm? Frykter at det blir nok en krig og lite spill. Lillestrøm er vel passelig desperate etter poeng og må satse litt, noe som kan gi store rom. Håper vi benker Skjelbred og starter md 4-2-3-1. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Blir en tøff kamp. Som i fjor kommer Lillestrøm til å gi det lille ekstra for å slå RBK. Usikker på at Rosenborg kommer til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Litt synd det ikke er bedre sync med tvsignalene og radioen ja. Nesten bedre å høre på kampen på radio enn å se på tv'n. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Få tilbake 4-2-3-1 så tror jeg at mye blir fikset på spillemessig. Om vi får spilt inn den formasjonen helt, så tror jeg at vi vinner serien klart. Molde kollapser uansett om et par måneder. Molde er ingen seriøs utfordrer. Pressen hauser dem opp nå, men de har absolutt 0 sjans på gull. Vi har hatt en veldig god start på sesongen og er store favoritter. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Molde kan sammenlignes med årets utgave av Hull i engelsk fotball. Hadde en knakende god start på sesongen og overrasket alle. Nå er det meget store sjanser for at Hull rykker ned. Føler meg nesten helt sikker på gull jeg. Føler at det er ingen virkelig utfordrere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Om vi ikke vinner i år legger jeg opp som supporter. Vi har hatt en meget god start og i tillegg er det som sagt ingen lag som virkelig har utfordret oss. Molde tells ikke. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg tror faktisk Molde kan nå langt iår, så fremt de beholder Thioune og Mam Biram Diouf. Synes de spiller ligans beste fotball for tiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men de har jo hatt rimelig lett motstand så langt i sesongen. At de slår Stabæk behøver ikke å bety så mye. Men Molde-kampen 16. mai kan bli en som huskes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Eller en kamp som vil ble glemt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå