Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er så søtt med Odd-folka som skjeller ut gressmatta vår. Ja, perfekt er den ikke, men ser bedre ut nå, enn i seriestarten mot VIF.

 

Ellers så hater jeg han der bergenseren, Terje Hauge. Makan til fjols skal man lete veldig lenge etter. Skulle hatt minst en, kanskje 2 straffer i dag.

 

Godt å se at ting løsner litt for Prica, men syns fortsatt at spissene våre lager for få mål.

Lenke til kommentar

Det som bekymret meg var at dagens 1-2-1-formasjon på midten ikke fungerte.

Det ble altfor stor avstand mellom spissene og midtbanen, noen som resulterte til stanging mot etablert forsvar. Man skulle faktisk tro at norges desidert beste midtbane (dersom man ser på individene) skulle kunne leke seg med Odd-laget. Det klarte de ikke, snarere tvert imot. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er brennsikker på at Terje Hauge aldri har vært likt, selv ikke som barn.

 

Nok et 1-1siffer på Lerkendal. Pokker!

Odd netter på den ENE sjansen de har(selv om det var bra mål) er irritabelt.

For mange unøyaktige passninger.

Lenke til kommentar
Få tilbake 4-2-3-1 så tror jeg at mye blir fikset på spillemessig. Om vi får spilt inn den formasjonen helt, så tror jeg at vi vinner serien klart. Molde kollapser uansett om et par måneder.

Molde er ingen seriøs utfordrer. Pressen hauser dem opp nå, men de har absolutt 0 sjans på gull. Vi har hatt en veldig god start på sesongen og er store favoritter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...