LarsP Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Laget mot Odd er klart; Rune A. Jarstein Roar Strand - Vadim Demidov - Alejandro Lago - Mikael Dorsin Anthony Annan Per Ciljan Skjelbred - Alexander Tettey Marek Sapara Rade Prica - Steffen Iversen Tror det kan bli interessant å starte med to spisser mot et hardtkjempende og defensivt Odd. Dersom det skulle åpne seg i løpet av kampen så har RBK jokere i form av Olsen og Zahora. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Håper Zahora får prøve seg i dag, han har ikke fått allverdens av spilletid. Og hvor lenge er Lustig ute? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 WHAT? Starter ikke Olsen? Merkelig... Bra at Dorsin er tilbake i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg som hadde Olsen på TL-laget mitt. Neivel, da får vel Tettey ta poengene. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Samme her.. For en suppegjøk. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Får gratulere Strand som spiller sin 600. kamp for Rosenborg i morgen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Olsen vraket ja, huff... Men dette blir spennende, Iversen og Prica på topp. Er Prica en typisk bakroms spiss da?, er han hurtig? Har ikke sett på mye av han jeg Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Han er ikke spesielt hurtig, men god med ball og en god skytter. Får se hvordan denne formasjonen utarter seg. Vi hadde stor suksess med denne før, f.eks mot Valencia. Eneste minuset er at Olsen blir satt på benken. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Greit med Olsen på benken å. Kan nok finne på mye bra han, når Odd er sliten og han kommer inn etter 60ish min Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 syns Olsen skaper mer enn hva Skjelbred får til. Etter det jeg har sett.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes laget ser ganske solid ut. Lover bra offensivt, men da må ting være på plass. Er jo mer eller mindre garantert at vi får se Zahora debutere på søndag. Om Olsen skal ha spilt er det vel Tettey som har måttet vike. Men det er jo galskap med den scoringsformen han har vist. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Laget er da ikke offentliggjort enda? Får jo laget på rbk.no først, og det er 90 min før kampstart. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vi får vite lag uttaket 1 dag før, mens vi får vite laget som starter 90min før kamp. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvorfor konkluderer folk da med at Olsen ikke starter? Han er jo med i troppen. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fordi det har vært antydet av pressen at RBK har trent 4-4-2 med Prica og Ivers på topp. Som kjent er Tettey vanskelig å unnlate med den skoringsformen han er i. I tillegg kan det jo sies at Olsen ikke har vært så veldig imponerende i det siste. Derfor har det blitt konkludert at Olsen ikke starter. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det noen som har sett RBKTV : Før kampen RBK-ODD?, vet dere hva sangen som blir spilt helt i slutten heter? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Går ikke an å spole i filmen, men med min gode hukomelse, så tror jeg det er "Den Lille Rosenborgsangen". Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja, det var det. Takk ! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fytti det her forventer jeg går til helvete lykke til! Med et mirakel kan vi vel få uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå